آفتاب

معوقات کارگران دشت سیستان هنوز واریز نشده است/کارگرانی که رها شده‌اند

معوقات کارگران دشت سیستان هنوز واریز نشده است/کارگرانی که رها شده‌اند

بعد از به پایان رسیدن فازهای ابتدایی پروژه آبرسانی دشت سیستان و واگذاری برخی از پیمانکاران، معوقات کارگران هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وضعیت کارگران پروژه آبرسانی 46 هزار هکتاری دشت سیستان همچنان روند پر چالشیرا طی می‌کند و این کارگران همچنان معوقات خود را از پیمانکاران دریافت نکرده‌اند و با توجه به شرایط اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طبیعی است که وضعیت معیشتی خانواده‌های آنها در شرایط مناسبی باشد.

یوسف یکی از کارگران دشت سیستان در تماس با خبرنگار ایلنا از وضعیت کاری خود و همکارانش گلایه کرده، او می‌گوید: چند بار به اداره کار زابل رفتیم تا به وضعیت ما رسیدگی کنند ولی بعد از گذشت چند ماه هنوز هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

وی ادامه می‌دهد: ما هنوز حقوق ماه‌های بهمن و اسفند سال 95، معوقات ماه‌های فروردین، شهریور و مهرماه سال جاری و همچنین سنوات سال گذشته و سال جاری را دریافت نکرده‌ایم.

یوسف اضافه می‌کند: نزدیک به یک ماه است که کار را تعطیل کرده‌اند یک شخصی به عنوان پیمانکار جدید آمده که تنها کیف به دست مقابل ما راه می‌رود و به نقل از کارفرما می‌گوید که به زودی کار شروع می‌شود اما واقعیت این است که ما حقوق خود را می‌خواهیم.

کد N1789939

وبگردی