آفتاب
درخشان در نشست خبری:

پرسپولیس یک سروگردن از بقیه بهتر است/بین من و برانکو کدورتی نیست

پرسپولیس یک سروگردن از بقیه بهتر است/بین من و برانکو کدورتی نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت با تاکید بر اینکه دیدار برابر پرسپولیس همیشه سخت بوده، گفت: باز هم تیم ما باید به مصاف بهترین تیم باشگاهی ایران برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران مقابل پرسپولیثس در چارچوب مسابقات جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی داریم مقابل تیمیکه در حال حاضر بهترین است. پرسپولیس از لحاظ تیمی و فردی، نشان داده که یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم هاست.

وی تصریح کرد: ما در نفت مشکلات خاص خودمان را داریم. البته فکر می کنم با توجه به عملکردمان تا اینجای کار، جایگاه بَدی نداشته باشیم اما امیدوارم مشکلاتمان کمتر شود تا دغدغه فکری بازیکنان و اعضای کادر فنی هم کاهش پیدا کند.

سرمربی تیم نفت تهران با تاکید بر اینکه بازی فردا مقابل پرسپولیس باید برنده داشته باشد ابراز امیدواری کرد که تیمش با توجه به داشته هایش بتواند بازی تماشاگر پسندی ارائه دهد.

وی در پاسخ به پرسشی که در رابطه با «حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزین شده ذوب آهن» مطرح شد، تصریح کرد: من واقعا نمی دانم چرا ذوب آهن باید جایگزین نفت شود؟! مگر نمی گویند نفت تهران مشکل دارد اما فقط نفت که بدهکار نیست، پرسپولیس و استقلال هم بدهکارند. باید به داد این تیم رسید و به آن کمک کرد. نفت تهران در گذشته هم نتایج بدی در لیگ قهرمانان آسیا نگرفت پس باید به این تیم کمک کرد.

درخشان درباره اینکه «افق باشگاه نفت تهران برای رقابت های جام حذفی چیست؟»، گفت: واقعیت این است که پتانسیل حضور کامل در سه جام را نداریم بنابراین اولویتمان حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر و پس از آن لیگ قهرمانان آسیاست. پس از آن به بازی های جام حذفی چشم دوخته ایم. انجام سه بازی در هشت روز بسیار سخت است چون احتمال مصدومیت وجود دارد.

سرمربی تیم نفت تهران درباره احتمال استفاده از بازیکنان جوان در بازی شنبه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: حتما از بازیکنان جوانم استفاده می کنم چون نمی خواهیم بازیکنان اصلی با توجه به فشردگی بازی ها دچار مصدومیت شوند و دستمان را خالی کنند. البته مطمئن باشید نسبت به دو بازی قبلی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، عملکرد بهتری خواهیم داشت. فردا با چند بازیکن جوان استفاده خواهیم کرد اما بازی را از پیش باخته برای خودمان نمی دانیم.

وی درباره اینکه «آیا در بازی فردا سمت نیمکت پرسپولیس خواهد رفت؟»، گفت: بدون شک سمت نیمکت تیمی می روم که دوستش دارم. همیشه این کار را کرده ام و بعد از این هم انجام خواهم داد. باید مسائل فرهنگی را در فوتبالمان ایجاد کنیم. واجب است سمت برانکو بروم. با اینکه او جانشین من در پرسپولیس شد اما دلیل نمی شود کدورتی داشته باشم. فوتبال زیبایی های زیادی دارد که بهتر است خودمان ایجاد کنیم.

درخشان که سابقه حضور روی نیمکت تیم نوجوانان فوتبال ایران را دارد در پایان نشست خبری امروز خود درباره حضور این تیم در بین هشت تیم برتر جام جهانی اظهار داشت: کار خیلی بزرگی انجام شده است. باید این تیم را حفظ کرد. دیگر نباید به هر نتیجه ای که در بازی با اسپانیا گرفته می شود توجه کرد. چراکه توانایی هایش را تا همین مرحل از رقابت ها هم نشان داده است. می توانیم با همین تیم، خودمان را برای بازی های آتی و حتی حضور در المپیک آماده کنیم.

کد N1781288

وبگردی