آفتاب

فیلم: بیوه سفید داعش | سالی جونز خواننده زن انگلیسی چطور «زن داعشی» شد؟

فیلم: بیوه سفید داعش | سالی جونز خواننده زن انگلیسی چطور «زن داعشی» شد؟

فیلم: بیوه سفید داعش | سالی جونز خواننده زن انگلیسی گروه کرانچ بود که در سال 2013 با مردی به نام جنید آشنا شد و به سوریه رفت و به یک زن داعشی تمام عیار تبدیل شد. بعد از مرگ جنید، سالی جونز شد بیوه سفید داعش و مسئول آموزش و اغفال دختران و زنان داعشی. در فیلم زیر تصاویری از آموزش زنان داعشی توسط بیوه سفید (سالی جونز) می بینید...

بیشتر بخوانید: کشته شدن سالی جونز بیوه سفید  .
بیشتر بخوانید: درباره سالی جونز +عکس .
بیشتر بخوانید: دستمزد زنان داعشی برای بارداری .
بیشتر بخوانید: فیلم: زن داعشی ایرانی دستگیر شد

سالی جونز خواننده راک معروف انگلیسی، پس از پیوستن به داعش به سوریه رفت و پس از مشارکت در بسیاری از عملیات تروریستی توسط نیروهای آمریکایی کشته شد.
سالی جونز خواننده راک انگلیسی پس از پیوستن به داعش به سوریه رفت و پس از رهبری و مشارکت بسیاری از عملیات تروریستی ، کشته شد.
سالی جونز یکی از معروف‌ترین زنان عضو داعش بود که خبر پیوستنش به این گروهک تروریستی بازتاب‌های بسیاری در سطح جهان در پی داشت. این خواننده معروف انگلیسی، پس از جداشدن از همسرش، دچار افسردگی حاد شد که مشکلات زیادی را برای او ایجاد کرد. او از یک خواننده  و نوازنده موسیقی تبدیل به یک زن خشن و خونخوار شد و همین امر زمینه عضویت او در داعش را فراهم کرد. سالی جونز از طریق شبکه‌های مجازی با شخصی به نام جنید آشنا شد؛ جوان 20 ساله‌ای که با وعده ازدواج سالی را اغفال کرده و به عضویت داعش درآورد.
سالی در پی علاقه مندی‌اش به جنید به همراه دو فرزند پسر خود به سوریه رفت و فعالیت‌های تروریستی خود را آغاز کرد.
این زن به عنوان معروف‌ترین زن عضو داعش، به آموزش زنان و اغفال دختران جوان برای پیوستن به داعش پرداخت. او در بسیاری از عملیات تروریستی داعش نقش بسزایی داشته است.  حالا اخباری حاکی از کشته شدن این زن انگلیسی توسط نیروهای آمریکایی منتشر شده است. گفته می‌شود پسر سالی نیز در این حملات کشته شده است.

...
کد N1778003

وبگردی