آفتاب

بهره‌مندی آتش‌نشانان از بیمه تامین اجتماعی مطابق با شرایط کاری

بهره‌مندی آتش‌نشانان از بیمه تامین اجتماعی مطابق با شرایط کاری

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تمامی آتش‌نشانانی که شرایط کاری سخت و زیان‌آوری دارند از بیمه تامین اجتماعی مطابق شرایط خود بهره ببرند.

به گزارش ایلنا، احمد علیرضابیگی با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نخستین دستور کار بررسی طرح استفساریه تبصره 2 ماده 76 د قانون تامین اجتماعی درباره وضعیت آتش نشانانی که غیرمشمول بیمه تامین اجتماعی هستند، بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس توضیح داد: این استفساریه مورد تایید کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد تمامی آتش‌نشانان که شرایط کاری سخت و زیان‌آوری هم دارند از بیمه تأمین اجتماعی مطابق شرایط خود بهره ببرند.

وی بررسی طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی - فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره برداران بناهای تاریخی - فرهنگی را به عنوان دومین دستورکار کمیسیون نام برد و افزود: در این جلسه کلیات این طرح به تصویب رسید و مقرر شد جزئیات ان در روز سه شنبه همین هفته بررسی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: در پایان جلسه رییس سازمان اورژانس کشور در کمیسیون حضور یافت و گزارشی درباره ماموریت‌هایی که به عهده آنها بود ارائه داد وی همچنین درباره انجام خدمات زمان پیاده‌روی اربعین به‌خصوص با وجود پایگاه‌های هوایی ابراز آمادگی کرد.

کد N1776441

وبگردی