آفتاب

احمدزاده: در ابوظبی اشک الاهلی را درمی‌آوریم!

احمدزاده: در ابوظبی اشک الاهلی را درمی‌آوریم!

هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد پرسپولیس در عمان گرفتار الاهلی عربستان شده و ۲ گل از حریف عقب بیفتد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: همه تصور می‌کردند پرسپولیس اول به حریف سعودی گل بزند اما در بازی رفت مرحله یک‌‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق دیگری افتاد. شاگردان سرگئی ربروف، ۲ گل به پرسپولیس زدند و بر همه گمانه‌زنی‌ها در مورد نماینده قدرتمند ایران خط باطل کشیدند تا اینکه... برانکو سه تعویض انجام داد و ورق را برگرداند. یکی از این تعویض‌ها فرشاد احمدزاده بود که جای خود را به رفیق صمیمی‌اش کمال کامیابی‌نیا داد. با شماره 10 پرسپولیس در حالی گپ زدیم که پس از مسافرتی چند روزه از زادگاه خودش ارومیه به تهران برگشته بود و...

از وضعیت روحی خودت و سایر پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با الاهلی عربستان بگو.
روحیه ما پس از برگرداندن بازی باخته به شدت بالا رفته است.

برخی‌ها می‌گویند چیزی شبیه معجزه بود؟
نه، معجزه نبود ولی خوشحال‌کننده بود. اینکه بتوانی بازی باخته را با تساوی عوض کنی و در لیگ قهرمانان بمانی، خیلی عالی است. البته ما گل زودهنگامی خوردیم که همه بچه‌ها را شوکه کرد.

مقصر بیرانوند بود؟
نه، اصلاً و ابداً! اتفاقاً علیرضا واکنش خوبی داشت و روی هیچ‌یک از گل‌های خورده مقصر نبود. ماشاءا... بیرانوند مثل شیر در بازی برگشت از دروازه پرسپولیس حفاظت می‌کند.

فکر می‌کنی نتیجه بازی برگشت چه شود؟
بنویسید با گل‌های مهدی طارمی و گادوین منشا می‌بریم و اشک الاهلی را در ابوظبی درمی‌آوریم!

مطمئنی؟
چه جور هم! بچه‌های پرسپولیس پس از بازی رفت مقابل الاهلی عزم خود را جزم کرده‌اند در دیدار برگشت تمام وجودشان را در زمین بگذارند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

به نظر می‌رسد تعداد تماشاگران شما در ابوظبی هم به دلیل حضور ایرانیان پرشمار بیشتر باشد؟
امیدوارم این‌طور باشد. ما در عمان میزبان واقعی نبودیم. هواداران پرسپولیس لطف کردند و تا مسقط رفتند ولی بازی در استادیوم آزادی چیز دیگری است. به جرأت می‌گویم اگر در آزادی و جلوی چشم هواداران خودمان بازی می‌کردیم، در همان دور رفت کار الاهلی را تمام می‌کردیم و پرونده این تیم را می‌بستیم.

مقابل الاهلی روزت نبود و تعویض هم شدی. قبول داری؟
به هر حال بعضی روزها این‌طوری می‌شود. فوتبال همین است و رو ندارد. خوشحالم که تیم نتیجه گرفت و به الاهلی نباختیم.

جالب آنکه کمال کامیابی‌نیا جای تو وارد زمین شد!
بله، اصلاً فکرش را نمی‌کردم روزی با کمال تعویض شوم ولی او وارد زمین شد و خیلی هم خوب کار کرد. خدا را شکر در عمان نباختیم. این از همه چیز مهم‌تر است.

از تعویض خودت ناراحت نشدی؟
نه، تصمیم برانکو بود و باید به آن احترام گذاشت. شب بزرگی برای پرسپولیس رقم خورد و ما بازی باخته را مساوی کردیم. همین برای من بس است.

به نظر می‌رسد با خریدهای جدید رقابت شدیدی هم در پرسپولیس برای فیکس شدن به وجود آمده باشد؟
رقابت همیشه بوده و باز هم خواهد بود. اصلاً این رقابت است که باعث پیشرفت می‌شود و من هم سعی می‌کنم با تمرین بیشتر و تلاش زیاد در ترکیب باشم.

پارس جنوبی جم هم صدرنشین لیگ برتر شد. نظری نداری؟
تیم آقای تارتار عملکرد خوبی داشته و به رغم آنکه تازه لیگ برتری شده اما توجه همه را به خود جلب کرده است. با این حال ما هم یک بازی عقب‌افتاده داریم و دوباره صدر جدول را پس می‌گیریم. پرسپولیس امسال می‌خواهد در جام گرفتن هت‌تریک کند و به این راحتی جای خودمان را به دیگران تعارف نمی‌زنیم.

راستی سریال محکومین به کجا کشید. با سفرت به عمان و بعد هم ارومیه کار فیلمبرداری را که مختل نکردی؟
(می‌خندد) نه بابا! من فقط چند سکانس کوتاه دیگر دارم و مشکلی از این بابت نیست.

علی انصاریان گفت فوتبال فرشاد بهتر از بازیگری او در سریال و سینماست!
هرچه آقای انصاریان بگوید درست است. مخلص علی‌آقا هم هستم!

43503

کد N1756720

وبگردی