آفتاب

احساس مسئولیت علوی ارزشمند است/ ایران یک تنه حریف همه قدرت ‌های دنیا است

احساس مسئولیت علوی ارزشمند است/ ایران یک تنه حریف همه قدرت ‌های دنیا است

نماینده مردم بروجرد با اشاره به بدنه وزارت اطلاعات،گفت:بدنه این وزارت از نیروهای ارشد تا نیروهای اطلاعاتی که درون و برون مرزها وظیفه انجام می‌دهند افرادی متدین و کارا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علاءالدین بروجردی در موافت با وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه رای اعتماد مجلس، گفت: وزارت اطلاعات یکی از ارگان‌های تاثیرگذار ملی است و حجت‌الاسلام علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات از ویژگی‌های لازم برای چنین مسئولیتی برخوردارند و دارای تدین، ولایتمداری، سعه صدر، سرعت بخشیدن و پیگیری به هنگام در ایشان مشهود است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهارداشت: در این سالها که با ایشان عنوان به عنوان رییس کمیسیون تخصصی مجلس با او ارتباط نزدیکی داشتیم بارها موارد ارجاعی به کمیسیون امنیت را که با وزیر تماس می‌گرفتیم با دقت و حساسیت پیگیری کرده و نتیجه را اطلاع می‌دادند. موارد را با حساسیت پیگیری کردند و این احساس مسئولیت در چنین جایگاهی ارزشمند است.

او با اشاره به بدنه وزارت اطلاعات، گفت:بدنه این وزارت از نیروهای ارشد تا نیروهای اطلاعاتی که درون و برون مرزها وظیفه انجام می‌دهند افرادی متدین و کارا هستند، و در شورای امنیت معاون وزیر را می‌بینیم که اشراف بر کار دارند.

ادامه داد...

 

کد N1750895

وبگردی