آفتاب

شراره رخام درباره محسن حججی چه گفت؟ | واکنش بازیگر زن به شهادت محسن حججی

شراره رخام درباره محسن حججی چه گفت؟ | واکنش بازیگر زن به شهادت محسن حججی

شراره رخام درباره محسن حججی چه گفت؟ | بازیگر زن سریال پول کثیف در واکنش به شهادت مظلومانه شهید حججی گفت: باعث غرور است که فردی تا این اندازه غرور و شرف دارد که تا آخرین لحظه حتی به قیمت از دست دادن جان خود مقاومت می‌کند...

بیشتر بخوانید: واکنش مجری زن به شهادت محسن حججی .
بیشتر ببینید: فیلم جدید اسارت محسن حججی .
بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه شهادت شهید حججی برای فرزند او بسیار سخت است، گفت: به عنوان یک هموطن از شرف شهدای مدافع حرم احساس غرور می‌کنم.
شراره رخام بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با میزان گفت: با شنیدن خبر شهادت شهید حججی خیلی ناراحت شدم به گونه‌ای که بیشترین ناراحتی را از ناحیه خانواده، دوستان و عزیزان این شهید بزرگوار درک کردم.
وی ادامه داد: شهید حججی فرزند دوساله‌ای دارد که فکر می‌کنم وقتی این فرزند بزرگ شود، نبودن و شهادت پدر برایش بسیار سخت خواهد بود.
رخام تصریح کرد: اگر از زاویه‌ای دیگر به این رویداد نگاه کنیم، به عنوان یک هموطن برایمان باعث غرور است که فردی تا این اندازه غرور و شرف دارد که تا آخرین لحظه حتی به قیمت از دست دادن جان خود مقاومت می‌کند.
وی اظهار کرد: همچنین همسو با این ماجرا تاسف دیگری هم وجود دارد مبنی بر اینکه که چرا چنین جنایتکارانی وجود دارند که باعث از دست رفتن قهرمانان بزرگ می‌شوند. شهادت قهرمانان کشورمان ضمن اینکه باعث افتخار است، باعث ناراحتی از دست دادن این عزیزان به عنوان سرمایه‌های ملی و همچنین فقدان حضورشان در خانواده هم می‌شود.
بازیگر مجموعه تلویزیونی "پول کثیف" خاطرنشان کرد: به طور یقین جای بزرگوارانی مانند شهدای مدافع حرم همیشه برای خانواده‌هایشان خالی می‌ماند و هیچکس نمی‌تواند جای خالی آن‌ها را پر کند.
کد N1748683

وبگردی