آفتاب

الجزیره : ایران برای تأمین امنیت خود هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد

الجزیره : ایران برای تأمین امنیت خود هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد

ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در ارتباط با موشک باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه توسط سپاه پاسداران انقلاب تاکید کرد: ایران برای تامین امنیت خود هیچ خط قرمزی نمی شناسد.

عبدالقادر فایز مددیر دفتر الجزیره در تهران ضمن اعلام این مطلب افزود: ایران با اقدام یاد شده خود می خواست به جهانیان این پیام را بدهد که اگر پای امنیتش در میان باشد، حاضر است همه خط قرمزها را پشت سر بگذارد.
فایز به نقل از بیانیه سپاه خاطرنشان کرد: منطقه موشک باران شده در بر گیرنده افرادی بود که با دو حمله شکل گرفته در تهران ارتباط داشتند.

براساس این گزارش، منابع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب خاطرنشان کردند که شش موشک میان برد به سمت مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور شلیک شد و موشک ها پس از عبور از حریم هوایی عراق با دقت تمام مواضع داعشی ها را مورد اصابت قرار دادند.

ازسوی دیگر احمد العساف خبرنگار الجزیره در ترکیه گفت: اطلاعات رسیده از حومه شرق دیرالزور حاکی است که موشک ها در دو منطقه به زمین اصابت کردند. یکی از مناطق یاد شده حومه میدان نفتی التنک است که در اختیار داعش قرار دارد و دومین منطقه شهر المیادین است که یکی از بزرگ ترین شهرهای تحت اختیار داعش در دیرالزور به شمار می آید و چهار موشک در حومه آن به زمین اصابت کردند.
عساف با اشاره به این مطلب که تا کنون اطلاعات ثابت شده ای در مورد پیامدهای این موشک باران گزارش نشده است، تاکید کرد: این حمله موشکی ایران موجی از ترس و وحشت در میان داعشی ها به وجود آورده است.

52310

کد N1717966

وبگردی