آفتاب
با حکم وزیر کشور؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان منصوب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان منصوب شد

تهران - ایرنا - وزیر کشور در حکمی فرامرز نیک سرشت را به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به فرامرز نیک سرشت آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار زنجان و با توجه به تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان منصوب می شوید.
در ادامه این حکم تاکید شده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری این استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و این وزارتخانه و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان زنجان موفق باشید.
وی توفیق روزافزون معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارشد.
سیام ** 9314**1336 تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی
کد N1707104

وبگردی