آفتاب

هشدار نظامیان ایران به ماجراجویی‌ احتمالی سعودی‌ها

هشدار نظامیان ایران به ماجراجویی‌ احتمالی سعودی‌ها

عقد قرارداد فروش سلاح‌ میان امریکا و عربستان و اظهارات مقامات سعودی علیه ایران، از سوی رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و مقامات نظامی ایران بی‌پاسخ نماند و عواقب هرگونه فکر و خیال ماجراجویانه به سعودی‌ها گوشزد شد.

سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج نیز گفت: خرید تسلیحاتی عربستان و شیوخ عرب منطقه برای ایستادگی مقابل انقلاب اسلامی است تا با توطئه بتوانند این انقلاب را به شکست بکشانند اما  این آرزو را به گور می‌برند.

از سوی دیگر سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور می گوید: استراتژی ایران یک استراتژی دفاعی است و ما هیچگاه داوطلب جنگ نبوده ایم و هرگاه راجع به قدرت ملی صحبت می شود منظور آمادگی برای دفاع است و نمایش شهرک های موشکی و گوشه ای از توان نظامی، برای بهم زدن توافق هسته ای نبوده، علت این بود که دشمن سعودی فکر برتری و تفوق نظامی نداشته باشد و دچار اشتباه محاسباتی نشود. استراتژیست های نظامی می گویند هر ملتی که می خواهد صلح را حفظ کند باید آماده جنگ باشد و به عبارتی دیگر باید همیشه آمادگی دفع یک حمله برای یک ملت وجود داشته باشد. ( اینجا )

همچنین سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه نیز گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با مشارکت ۷۳ درصدی مردم و در امنیت کامل برگزار شد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم. امروز ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و این اقتدار ملی در سایه اتکا به خداوند و اعتماد به جوانان انقلابی به دست آمده است و دشمن نیز این موضوع را به خوبی می داند. اگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها فکر جنگ با ایران را از سر خود دور کرده اند، به خاطر اقتدار ایران در منطقه و قدرت بازدارندگی کشور در زمین و هوا و دریاست. ( اینجا )
[span]

27214

کد N1705511

وبگردی