آفتاب
در مراسم گفت‌وگوی اهالی فرهنگ و هنر با دولتمردان مطرح شد؛

کارهای هنری را به اهلش واگذار کرده‌ایم و خودمان فقط نظارت و سیاستگذاری می‌کنیم

کارهای هنری را به اهلش واگذار کرده‌ایم و خودمان فقط نظارت و سیاستگذاری می‌کنیم

مراسم گفتگوی اهالی فرهنگ و هنر با دولتمردان با حضور محمدجواد ظریف، بیژن زنگنه و قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم گفتگوی اهالی فرهنگ و هنر با دولتمردان با حضور محمدجواد ظریف (وزیر امورخارجه)، بیژن زنگنه (وزیر نفت)، حسن قاضی‌زاده هاشمی (وزیر بهداشت)، سیدرضا صالحی‌امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

علی نصیریان، کیومرث پوراحمد، احمد مسجدجامعی، حمیدرضا نوربخش، فریدون شهبازیان، محمد سریر، فرهاد توحیدی، فاضل جمشیدی، بیژن بیژنی، سیدمحمود دعایی، محمود آموزگار، محمود بصیری، اکبر عالمی، همایون اسعدیان، فاطمه معتمدآریا، مرتضی رزاق کریمی، اصغر همت و علیرضا تابش ازجمله مهمانان حاضر در این مراسم هستند.

صالحی‌امیری (وزیر ارشاد) در این مراسم گفت: ما در دولت یازدهم در حوزه فرهنگی با استراتژی معینی حرکت کردیم که بر گفتمان اعتدال و اعتدال فرهنگی استوار بود و مبانی آن عقلانیت بود. در این مدت گام‌های بزرگی برداشته شد اما ما نیازمند گام‌های بزرگتر برای توسعه هستیم و در این راه سرمایه اصلی‌مان اصحاب فرهنگ و هنر هستند.

وی ادامه داد: امروز اهالی فرهنگ و هنر با دولت آشتی کرده‌اند و ما نیز کار فرهنگ و هنر را به اهلش واگذار کردیم و فقط نظارت، حمایت و سیاستگذاری در این حوزه را برعهده گرفته‌ایم.

کد N1697846

وبگردی