آفتاب
خبربنگاهی

صادرات سومین محموله بزرگ قیر به جنوب شرق آسیا

صادرات سومین محموله بزرگ قیر به جنوب شرق آسیا

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به ثبت رکوردهای پی‏درپی این شرکت در زمینه صادرات قیر به جنوب شرق آسیا گفت: نفت پاسارگاد به عنوان ...

گروه بنگاه‏ها:مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به ثبت رکوردهای پی‏درپی این شرکت در زمینه صادرات قیر به جنوب شرق آسیا گفت: نفت پاسارگاد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه موفق شد سومین محموله بزرگ یکپارچه قیر را نیز صادر کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‏الملل شرکت نفت پاسارگاد، فریدون درویش زاده با بیان اینکه سومین محموله صادراتی قیر 34هزار تن است، افزود: کار بارگیری سومین محموله بزرگ قیر دو روز گذشته (جمعه و شنبه) در بندر امام خمینی (ره) به پایان رسید و کشتی پالانکا میامی به عنوان یکی دیگر از کشتی‏های غول پیکر حمل قیر راهی کشورهای جنوب شرق آسیا شد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با بیان اینکه استاندارد بارگیری کشتی‏های غول‌پیکر 14 روز است، تصریح کرد: عملیات بارگیری این کشتی در کمتر از 7 روز به پایان رسید که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر برای ایران است. درویش‌زاده میزان ارز آوری این محوله را 30‌میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: حدود 250 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در سه شیفت کاری درگیر عملیات بارگیری این کشتی بودند. وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تولید کارخانه آبادان 2 هزار و 400 تن در روز است، افزود: یکی دیگر از رکوردهای تکرار نشدنی شرکت نفت پاسارگاد در این مدت تولید 3‌هزار و 200‌تن قیر در روز با کیفیت در کارخانه آبادان است. مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با تقدیر از کارکنان منطقه جنوب غرب این شرکت اظهار کرد: تلاش جهادگران عرصه اقتصادی در این منطقه باعث شد تا نفت پاسارگاد از برنامه صادراتی خود در دو ماه اول سال 96 حدود 40 درصد پیش بیفتد. درویش‌زاده گفت: افزایش تولید و اشتغال‌زایی یکی از اهداف ماست که در همین دو ماه اول توانستیم با افزایش تولید به‌صورت غیرمستقیم برای بیش از 100 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کنیم.

کد N1697294

وبگردی