آفتاب

رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست

رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع حامیان خود در ورزشگاه شهدای هفتم در سالن شهدای هفتم تیرضمن تبریک ولادت امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) گفت: انشالله خدا به برکت حسین شهید و برکت عاشوریان برکات خود را بر جمع ما و امت اسلامی نازل کند.

او با تشکر از حضور جوانان و روحانیت در این مراسم اظهار کرد: می‌دانم حضور شما در این جمع با شکوه به خاطر خادمی خادم ملت است که هویتش جز در مردم و از مردم بودن نیست. هویت او به نام انقلاب اسلامی و به نام انقلاب خون باری است که مظهر خوبی‌ها در عالم شده است.قطعا محبت شما برای خود خودم نیست بلکه بخاطر محبت به انقلاب و کسی است که آماده حضور برای خدمت‌گذاری برای انقلاب شده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست، اظهار کرد: همه انتخاب‌ها با رای مردم است.امام میزان را رای ملت می‌دانست. شرایطی که ما در ان قرار داریم خاص است. در این سال‌ها گام‌های ارزشمندی برداشته شده و افتخاراتی به خاطر حضور مردم کسب شده است.

او به اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: با وجود گام‌های خوبی که برداشته شده اما امروز شاهد وضعیت مطلوبی نیستیم. این شرایط زندگی، معیشت، اقتصاد، کار، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری برای هر کسی که اندک تاملی کند در خواهد یافت که این شرایط با انچه امام شهدا و اسناد بالادستی خواسته‌اند متفاوت است. شرایطی که در آن قرار داریم گرچه باعث امنیت مثال زدنی شده اما از درون به دلیل ضعف مدیریت اقتصادی با شرایط غیر قابل تحملی مواجه کرده است. شرایطی که در ان قرار داریم تغییر در مدیریت اجرایی می‌خواهد. تحول باید طی شود تا شاهد تغییر وضعیت متفاوت باشیم. جاهایی همچون نگاه به بیگانه که مورد نقد است یا نگاه به ثروت‌ها و داشته‌های کشور باید مورد تحول قرار گیرد.

رییسی با طرح این پرسش که آیا مردم ما توانایی حل مشکلات کشور، فقر و بیکاری را ندارند؟ گفت: با ملتی مواجه هستیم که هشت سال جنگیدند. مگر می‌شود با این ظرفیت توانایی حل مشکلات را نداشته باشیم؟

ادامه دارد

کد N1686508

وبگردی