آفتاب
معاون کمیته امداد کشور:

110 کانون و خوابگاه کمیته امداد در کشور فعال است

110 کانون و خوابگاه کمیته امداد در کشور فعال است

زنجان - ایرنا - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: هم اکنون 110 کانون و خوابگاه این نهاد در سطح کشور فعالیت و به تعداد 35 هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش برنامه های فرهنگی ارائه می کند.

حجت الاسلام حسین احمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به هجمه سنگین و جنگ فرهنگی دشمن که در منطقه و کشور رخنه کرده است، تقویت برنامه های فرهنگی این نهاد بیش از گذشته ضروری به نظر می رسد.
وی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی امسال کمیته امداد به لحاظ کمی و کیفی تغییرات قابل توجهی خواهد داشت.
حجت الاسلام احمدیان افزود: پارسال 160 هزار نفر از گروه های تحت پوشش کمیته امداد به ویژه بار اولی ها به مشهد مقدس و 25 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند و امسال نیز همین برنامه ها پیگیری می شود.
حجت الاسلام احمدیان افزود: امسال نیز معاونت امور فرهنگی کمیته امداد برنامه های متعددی از قبیل توسعه برنامه ها و مسابقات قرآنی و فرهنگی برای کارمندان و گروه های تحت پوشش لحاظ کرده است.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های مهم این معاونت در سال جاری گسترش و تقویت خانه های قرآنی در سطح کشور است که این مهم در راستای توسعه برنامه های فرهنگی اجرا می شود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: بر این اساس امسال 150 هزار نفر از مددجویان به مشهد مقدس و 47 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1676082

وبگردی