آفتاب

ضروری‌ترین گجت‌های مسافرتی

ضروری‌ترین گجت‌های مسافرتی

بسیاری معتقدند که زندگی یک سفر است، نه یک مقصد. برای این دسته از افراد که عاشق دیدن مکان‌های جدید و لذت بردن از تجربه‌های تازه هستند، سفر ...

دنیای اقتصاد:بسیاری معتقدند که زندگی یک سفر است، نه یک مقصد. برای این دسته از افراد که عاشق دیدن مکان‌های جدید و لذت بردن از تجربه‌های تازه هستند، سفر جزئی جدانشدنی و مهم از زندگی است. از آنجا که محصولات دیجیتال شخصی یا گجت‌ها این روزها به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند، طبیعتا در سفرها هم ما را همراهی می‌کنند. با این اوصاف شاید بهتر باشد بدانیم دقیقا چه گجت‌هایی برای همراهی در سفر مناسب هستند. در همین راستا مجله آنلاین بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی بهترین و ضروری‌ترین این گجت‌ها پرداخته است.

 

روتر چند منظوره مسافرتی:اگر اینترنت هتل کابلی باشد و ترجیح بدهید که اینترنت بی‌سیم امن خودتان را داشته باشید، بهتر است یک روتر مسافرتی با خودتان داشته باشید. HooToo TripMate Elite یکی از این روترهاست که امکان گشت و گذار ایمن در فضای وب را فراهم کرده و همچنین از دو پورت USB هم بهره می‌برد که امکان شارژ کردن گجت‌های دیگر را به شما می‌دهد. حتی می‌توانید یک هارد درایو اکسترنال را به آن متصل کرده و موسیقی یا فیلم مورد علاقه‌تان را پخش کنید. این روتر مسافرتی در حال حاضر با قیمت 35 دلار عرضه می‌شود.

باتری خارجی همراه با ظرفیت بالا:باتری‌های همراه یا پاوربانک‌ها در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده‌اند. یکی از انواع با کیفیت و با ظرفیت بالای این باتری‌ها می‌تواند انتخاب خوبی برای همراهی با شما در سفر باشد. Anker یکی از این باتری‌های همراه با ظرفیت بالا را با وزنی کمتر از 450 گرم ارائه می‌کند که می‌تواند یک گوشی آی‌فون 6 را تا هفت بار شارژ مجدد کند. شاید هیچ چیز بدتر از تمام شدن شارژ گوشی، تبلت یا دوربین شما هنگام سفر نباشد. بنابراین با صرف هزینه‌ای در حدود 40 دلار می‌توانید این نگرانی را برطرف کنید.

دستگاه پخش‌کننده فیلم همراه:اگر تمایل دارید در طول سفر همچنان به فیلم‌ها، سریال‌ها و ویدئوهای مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید، Roku Streaming Stick انتخاب مناسبی است. این دستگاه می‌تواند فیلم‌ها و ویدئوهایی را که از پیش دسته‌بندی و مشخص شده‌اند از طریق اپلیکیشن خاص این دستگاه پخش کند. خروجی کیفیت این دستگاه حداکثر به 1080 پیکسل می‌رسد. بد نیست بدانید که این دستگاه سفری و قابل حمل از یک پورت USB برای اتصال به تلویزیون هم بهره می‌برد. برای خرید این دستگاه باید 48 دلار هزینه کنید.

قاب گوشی مجهز به باتری:اگر نمی‌خواهید در طول سفرتان مدام یک باتری خارجی همراه را با خودتان داشته باشید، احتمالا قاب گوشی‌های مجهز به باتری انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. Anker Ultra Slim یک قاب گوشی دارای باتری با طراحی بسیار باریک و سبک است که عمر باتری گوشی شما را تا 120 درصد افزایش می‌دهد. این قاب به کمک یک پورت microUSB شارژ می‌شود و وقتی که گوشی را داخل آن قرار بدهید، شروع به شارژ کردن آن می‌کند. این قاب جالب با قیمت 47 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

قاب گوشی ضد آب:از آنجا که احتمالا در طول سفر به مکان‌های مختلف با شرایط جوی متفاوت می‌روید و حتی ممکن است مقصدتان یک ساحل زیبا باشد یا بخواهید در استخر هتل شنا کنید، یک قاب گوشی ضد آب می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. Lifeproof Fre یکی از بهترین قاب‌های ضد آب برای گوشی‌های موبایل است که از گوشی شما در برابر آب و رطوبت محافظت می‌کند. این قاب ضد آب با قیمت 48 دلار عرضه می‌شود.

هدفون با قابلیت حذف صداهای مزاحم:وقتی موضوع هدفون‌های مجهز به امکان حذف صداهای مزاحم به میان می‌آید، گزینه‌های مختلفی وجود خواهند داشت. با این حال اما مدل Bose QuietComfort 25 برای علاقه‌مندان به سفر انتخاب بهتری است، چون قابلیت حذف صداهای مزاحم آن نسبت به سایر رقبایش بهتر کار می‌کند. این هدفون 300 دلاری می‌تواند در تمام طول سفر و در مکان‌های مختلف و پر سر و صدا موسیقی دلخواهتان را پخش کرده و به شما آرامش بدهد.

کد N1674566

وبگردی