آفتاب
حاشیه‌های استقلال - سیاه‌جامگان؛

تشویق مهاجمی که در ترکیب تیمش نبود/ استقبال سرد هواداران

تشویق مهاجمی که در ترکیب تیمش نبود/ استقبال سرد هواداران

هواداران تیم فوتبال استقلال مهاجم تیم سیاه جامگان که در ترکیب اصلی این تیم هم نبود را تشویق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و سیاه جامگان مشهد از هفته بیست و سوم لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از دیدار استقلال تهران و سیاه‌جامگان را در زیر می خوانید:

* با اینکه استقلال هفته هاست بازی‌های خود را با پیروزی به پایان می رساند انتظار می رفت امروز هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند اما تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع دیدار تنها ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

* میلاد میداوودی با توجه به اینکه در ترکیب سیاه جامگان حضور نداشت اما از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. میداوودی به هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال با دکتر ستوده، جابر انصاری و سید حسین حسینی خوش و بش گرمی انجام داد.

* میثم حسینی مدافع اسبق آبی پوشان نیز با تعدادی از بازیکنان استقلال خوش و بش کرد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

* با توجه به غیبت محمد خرمگاه به دلیل محرومیت انضباطی، بهتاش فریبا در کنار علی چینی نظاره گر تمرینات قبل از بازی بازیکنان بود.

* سرمربی استقلال به همراه حسین حسینی که جانشین سیدمهدی رحمتی شده است مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران استقلال به شدت از زمان برگزاری بازی گلایه داشته و آنها معتقد بودند روز شنبه که اولین روز کاری هفته می باشد زمان مناسبی برای برگزاری فوتبال نیست و به همین دلیل تماشاگران زیادی به ورزشگاه نخواهند آمد.

* اکبر میثاقیان در تونل ورزشگاه با دیدن بهتاش فریبا و علیرضا منصوریان آنها را در آغوش گرفت و برای آنها آرزوی موفقیت جز بازی با سیاه جامگان را کرد.

کد N1652408

وبگردی