آفتاب

نماینده مجلس:پیام جلسه استیضاح وزیر راه تعامل مجلس با دولت بود

نماینده مجلس:پیام جلسه استیضاح وزیر راه تعامل مجلس با دولت بود

شهرکرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی - در روز یکم اسفندماه - تعامل مجلس با دولت بود.

علی کاظمی باباحیدری عصر یکشنبه پس از جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایرنا افزود: این تعامل و همدلی باعث پیشرفت و اجرایی شدن برنامه ها و مصوبات مجلس شورای اسلامی می شود.
به گفته وی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر کجا که کم و کاستی باشد تذکر لازم را به وزرا می دهند و اساس کار نمایندگان به ویژه نمایندگان فراکسیون امید، همراهی و تعامل در راستای انجام امور کشور است.
کاظمی به نقش مهم فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز اشاره کرد و گفت: همان گونه که محمدرضا عارف گفته است، بنای فراکسیون امید همراهی و تعادل با دولت تدبیر و امید است و نمونه آن در روز استیضاح وزیر راه و شهرسازی بارز شد.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باردیگر به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد دادند و وی با 176رای مخالف استیضاح همچنان سکاندار وزارت راه و شهرسازی باقی ماند.
نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با 74رای موافق، 176رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 255 رای ماخوذه مخالفت خود را با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام و بر ادامه فعالیت وی در این وزارتخانه موافقت کردند.
خبرنگار :محمود رئیسی* انتشاردهنده: علی شریفی
2097
کد N1641012

وبگردی