آفتاب
معاون وزیر راه:

توجه دولت یازدهم به ابعاد اجتماعی ایمنی وسلامت شهرها

توجه دولت یازدهم به ابعاد اجتماعی ایمنی وسلامت شهرها

بندرعباس - ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت:از ابتدای دولت یازدهم ، این وزارتخانه برای بهبود کیفیت به دو موضوع اجتماعی ایمنی وسلامت شهرها ، بیشتر توجه کرده است.

به گزارش ایرنا، محمد سعید ایزدی دوشنبه شب درنشست ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان هرمزگان افزود:به نظر می رسد ایمنی وسلامت که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود در زندگی شهری امروز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی از هرمزگان به عنوان یکی از هفت استان برای اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ایمنی شهری یاد کرد وافزود:‌تاکنون دوهزار و 700 فقره تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده در این استان پرداخت شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برای حفظ مدیریت منابع شهری پیشنهاد کرد تاصندوق بازآفرینی شهری در بندرعباس تشکیل شود و برای رفع مشکل بافت های فرسوده تسهیلات لازم ارائه شود.
استاندارهرمزگان هم در این نشست با ارایه گزارشی از وضعیت استان ، اظهار داشت: مناطق پر خطر و آسیب پذیر استان که احتمال حادثه در آنها وجود دارد، باید در اولویت بازآفرینی شهری قرار گیرند.
جاسم جادری با تاکید بر اینکه دبیرخانه این ستاد باید فعال تر شود، افزود: طرح های بازآفرینی باید براساس آئین نامه و پس از تصویب در ستاد استانی عملیاتی شود و منابع تشکیل صندوق بازآفرینی تامین شود.
6048
تنظیم کننده : خلیل تنیده ** انتشار دهنده : علی شهیدیان
کد N1628410

وبگردی