آفتاب

ادامه وزش باد گرم و کاهش رطوبت هوا در گیلان تا فردا

ادامه وزش باد گرم و کاهش رطوبت هوا در گیلان تا فردا

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد گرم (گاهی شدید) و کاهش رطوبت هوا در استان تا فردا (پنجشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است که بر این اساس برای امروز و فردا در بعضی نقاط شرایط برای کاهش رطوبت و وزش باد گرم (گاهی شدید) مهیا می باشد.
وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با شمالی شدن جریانات سطح زمین، در پاره ای نقاط افزایش رطوبت و پدیده مه دور از انتظار نیست و از اواخر وقت فردا ، شرایط برای شمالی شدن جریانات، افزایش ابر و بارندگی در منطقه فراهم می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم (گاهی شدید) ، عصر و شب پاره ای از نقاط مه عنوان و آسمان فردا را نیز صاف تا قسمتی ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، پاره ای نقاط مه، اواخر وقت افزایش ابر و رگبار باران پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دما در گیلان طی شبانه روز گذشته را مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) با 13 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به جیرنده با یک درجه زیر صفر عنوان کرد.
وی گفت: کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته صفر ثبت شده است.
خبرنگار: امیرپوراحمد ** انتشار دهنده: امیرحسین کبیری
7294/2007
کد N1615441

وبگردی