آفتاب

آغاز مسابقات والیبال ساحلی کشور در گناوه

آغاز مسابقات والیبال ساحلی کشور در گناوه

گناوه- ایرنا- هفتمین دوره رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور روز سه شنبه با شرکت 14 تیم در بندرگناوه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در آیین قرعه کشی این رقابت ها که دوشنبه شب در هتل خور این بندر باحضور مسئول کمیته داوران فدراسیون والیبال و خبرنگاران برگزارشد، تیم های شرکت کننده حریفان خودرا شناختند.
براساس این قرعه کشی تیم ها برحسب کسب امتیازهای دوره های قبل در 2 گروه چهار تیمی و یک سه تیمی با حریفان خود به رقابت می پردازند که در گروه 'آ' تیم های تعاون روستایی گنبد، اطلس مرغ صبا گیلان، نوید بوشهر، در گروه 'بی' اوج رامسر، شرکت خدماتی ایرانسل (تهران)، سبحان سازه بافق، در گروه 'سی' سلاق آق قلا، نائینی تهران، بناب آذربایجان غربی و پارس جنوبی بوشهر و در گروه 'دی' تیم های املاک آرتین رودسر ، تلکابین رامسر، دانشگاه پیام نور و لیان بوشهر قرار گرفتند.
در اولین روز این رقابت ها تعاونی روستایی گنبد با نوید بوشهر، اوج رامسر و سبحان سازه بافق، سلاق آق قلا با پارس جنوبی بوشهر و املاک آرتین رودسر و لیان بوشهر در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه با هم دیدار می کنند.
مسئول کمیته والیبال ساحلی استان بوشهر گفت: رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور در 6 ماه اول سال در شمال کشور و در 6 ماه دوم در جنوب کشور برگزار می شود که بندرگناوه میزبان هفتمین دوره است.
منصور لیراوی افزود: شهرستان گناوه از قبل آمادگی خود را برای این دوره از رقابت ها اعلام کرده بود که موافقت نشد و به عالی شهر بوشهر محول شد اما بدلیل نبود آمادگی آن منطقه به این شهرستان واگذار شد.
وی گفت: این رقابت ها به مدت سه روز در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس بندر گناوه پیگیری خواهد شد.
شهرستان ساحلی گناوه در 140 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشا ر دهنده: خدانظر خواجه
کد N1614036

وبگردی