آفتاب
کوتاه

ارائه توانمندی‌های پالایشگاه بندرعباس در نمايشگاه انرژي

ارائه توانمندی‌های پالایشگاه بندرعباس در نمايشگاه انرژي

شرکت پالایش نفت بندرعباس با هدف ارائه دستاوردها و توانمندي‌هاي خود در عرصه پالايش و تامين انرژي در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش ...

دنیای اقتصاد – بندرعباس:شرکت پالایش نفت بندرعباس با هدف ارائه دستاوردها و توانمندي‌هاي خود در عرصه پالايش و تامين انرژي در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش حضور یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، در این نمایشگاه 140 شرکت داخلی و 40 نماینده و شرکت خارجی در فضایی به وسعت 18 هزار مترمربع در مدت چهار روز به معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو پرداختند.

 

براساس اين گزارش شركت پالايش نفت بندرعباس نيز كه با بهره‌مندي از ظرفيت‌های تولید در پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، سهم قابل ملاحظه‌اي در تامين سبد انرژي كشور دارد، به‌منظور ارائه دستاوردها و توانمندي‌هاي خود در عرصه پالايش و تامين 18 درصد از انرژی کشور در اين نمايشگاه شركت كرد. مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس با اشاره به استقبال فعالان داخلي و بين‌المللي در سیزدهمین نمايشگاه بين‌المللي انرژي كيش گفت: این نمايشگاه فرصت مناسبی را براي ارائه توانمندی‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات و محصولات صاحبان صنايع فراهم مي‌آورد تا برای ارتقای تکنولوژی با فعالان در اين حوزه ارتباط برقرار كنند. هاشم نامور افزود: اين نمايشگاه زمينه آشنايي فعالان داخلي و خارجي صنعت نفت با نيازهاي اين صنعت را فراهم كرد و فرصت مناسبي براي سرمايه‌گذاري و آشنايي با دانش فني و تجهيزات روز دنيا در حوزه انرژی فراهم كرد. براساس اين گزارش، نمايندگان كشورهاي اتریش، آلمان، آمریکا، اسپانیا، روسیه، ایرلند، سوئیس، ایتالیا، فرانسه، امارات متحده عربی و عراق از شرکت‌های خارجی حاضر در این نمایشگاه بودند.

کد N1610392

وبگردی