آفتاب
حیدری به ایلنا خبر داد؛

عیادت نمایندگان تهران از آتش‌نشانان و مصدومان حادثه پلاسکو /حضور در جلسه ستاد بحران

عیادت نمایندگان تهران از آتش‌نشانان و مصدومان حادثه پلاسکو /حضور در جلسه ستاد بحران

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، گفت: قرار است بعد از ظهر امروز نیز به‌همراه تعدادی از نمایندگان تهران با حضور در بیمارستان‌های محل مداوای مصدومان این حادثه، از این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان عیادت کنیم.

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور تعدادی از نمایندگان تهران در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اعلام کرد: پس از بروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو عارف و جمعی از نمایندگان تهران بلافاصه در محل حادثه حاضر شدند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

او با اشاره به حضور خود و تعدادی از نمایندگان تهران در جلسه ستاد بحران در محل حادثه ساختمان پلاسکو یادآور شد: در آن جلسه علاوه بر عارف و تعدادی از نمایندگان تهران، وزیر کشور، حسین فریدون، شهردار تهران، دادستان تهران و تعدادی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به احتمال برگزاری جلسه ستاد بحران طی امروز و فردا، خاطرنشان کرد: قرار است بعد از ظهر امروز نیز به‌همراه تعدادی از نمایندگان تهران با حضور در بیمارستان‌های محل مداوای مصدومان این حادثه، از این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان عیادت کنیم.

کد N1609889

وبگردی