آفتاب

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 451 کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات جداگانه در این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های مهرستان و سیب و سوران در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی قصد جابه جایی موادمخدر را در منطقه مورتان داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران پلیس خودرو تویوتای متعلق به قاچاقچیان را که به صورت بلاصاحب در منطقه مورتان رها شده بود شناسایی و در بازرسی از آن یک تن تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از شناسایی یک باند توزیع کننده مواد مخدر در زاهدان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با شناسایی یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو پژو متعلق به این باند، ضمن دستگیری 2 قاچاقچی سابقه دار، 157کیلوگرم تریاک و 94 کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کردند.
سردار رحیمی گفت: ماموران انتظامی خاش و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی مشترک باند قاچاقچیان مسلح را در ارتفاعات این شهرستان شناسایی کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند اما به دلیل ناتوانی در مقابل یگان های عملیاتی، از منطقه فرار کردند.
وی گفت: ماموران در پاکسازی منطقه 200 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
8006**3042/ 6075*دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: زهرا هجینی نژاد
کد N1597778

وبگردی