آفتاب

نایب رئیس دولت وفاق ملی لیبی استعفا کرد

نایب رئیس دولت وفاق ملی لیبی استعفا کرد

معاون رئیس دولت وفاق ملی لیبی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نایب رئیس دولت وفاق ملی لیبی ضمن عذرخواهی به دلیل عدم موفقیت درانجام وظایف به نحو احسن، از سمت خود استعفا داد.

«موسی الکونی» که یکی از سه معاون اصلی رئیس دولت وفاق ملی لیبی به شمار می‌رود، به ناکامی خود در انجام ماموریت‌هایش اذعان کرده و از سمت خود استعفا داد.

وی در یک کنفرانس خبری با اعلام خبر استعفای خود از مردم لیبی عذرخواهی کرد و افزود ما در قبال ماموریت‌هایی که برعهده می‌گیریم، مسئولیت داریم.

الکونی ادامه داد ما در برابر تمامی حوادثی که در سال گذشته روی داد اعم از همه فجایع، تجاوزات، حیف و میل اموال، قاچاق وجرایم مختلف مسئولیت قانونی، منطقی و اخلاقی داریم.

نایب رئیس مستعفی رئیس دولت وفاق ملی لیبی با انتشار پیامی درصفحه توییتر خود علت استعفایش را عدم توانایی برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم اعلام کرد.

وی اعلام کرد: «من با مردم عهد کرده بودم که مشکلات و رنج آنها را رفع کنم ولی درد و رنج ملت همچنان وجود دارد؛ من در انجام ماموریت خود موفق نشدم».

دولت وفاق ملی لیبی به ریاست «فایز السراج» تشکیل شده که از حمایت‌های بین‌المللی نیز برخوردار است، با این وجود با مشکلات زیادی برای برقراری امنیت در این کشور مواجه است.

 

 

کد N1594788

وبگردی