آفتاب

سرمایه سهامداران شرکت آلومینیوم ایران افزایش یافت

سرمایه سهامداران شرکت آلومینیوم ایران افزایش یافت

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) گفت: سرمایه سهامداران این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که این مهم افق روشنی را برای ایرالکو در مراوادت داخلی و خارجی به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، مجید پورعطار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرآیند صبح روز شنبه در نشستی که از سوی مدیرعامل شرکت ایرالکو، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و تنی چند از سهامداران عمده شرکت ایرالکو با شاپور محمدی دبیر سازمان بورس و اوراق بهادار کشور برگزار شد، مورد تایید اعضاء قرار گرفت.
وی ادامه داد: میزان سرمایه سهامداران شرکت ایرالکو از 680 میلیارد ریال به پنج هزار و 190 میلیارد ریال افزایش یافت که این مهم بر اساس ارزیابی تجدید دارایی های استهلاک ناپذیر اتفاق افتاد.
مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران بیان کرد: قیمت تمام شده آلومینیوم در مدت 15 ماه گذشته از 65 هزار ریال در هر کیلوگرم به 59 هزار ریال کاهش یافته است.
وی ادامه داد: با وجود خارج کردن سلول های قدیمی و شروع پروسه نوسازی و بهینه سازی این خطوط، تولید شرکت در 9 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت و کیفیت شمش خالص تولیدی به بالاتر از 98/5 درصد رسیده است.
شرکت آلومینیوم ایران( ایرالکو) به عنوان صنعت مادرتخصصی در تولید انواع شمش های آلومینیوم فعالیت دارد که در سال 1351 در اراک تاسیس شده است.
این شرکت در مجموعه فضای کارگاهی به وسعت 232 هکتار در کیلومتر 5 جاده اراک - تهران واقع شده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
کد N1592061

وبگردی