آفتاب

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه: مردم در9 دی ثابت کردند که فریب نمی خورند

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه: مردم در9 دی ثابت کردند که فریب نمی خورند

بجنورد- ایرنا- مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 9 دی ماه، روز تجلی بصیرت مردم ولایت مدار ایران است، گفت: مردم با تاسی از ائمه معصومین(ع) اعلام کردند که هرگز فریب دشمن را نمی خورند.

سردار سرتیپ محمدعلی آسودی پنجشنبه در آیین بزرگداشت 9 دی در مسجد انقلاب بجنورد اظهار داشت: همان گونه که ما معتقد هستیم به فرموده امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، 9 دی 88 را نیز خداوند به وجود آورد.
وی اظهار کرد: در سال 88 سه اتفاق مهم در کشور رخ داد که نخستین آن، حضور حماسی و 40 میلیون نفری مردم پای صندوق های رای بود و مردم بر اساس وظیفه و تکلیفی که احساس کردند، با نشاط فراوان پای صندوق های رای حاضر شدند اما متاسفانه عده ای این حماسه و پیروزی را بر کام مردم تلخ کردند و فتنه بزرگ را با حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم ایجاد کردند.
وی افزود: حماسه دیگر، حماسه 9 دی است که البته باید زوایای مختلف آن مورد ارزیابی قرار گیرد، مردم ما در آزادی کامل و بدون هیچ تحمیل، پای صندوق های رای حاضر شدند و البته آزادی در رای دادن در نظام جمهوری اسلامی همواره هست و این شعار نیست زیرا حتی یک نفر را نمی توان یافت که حضورش در پای صندوق های رای با تحمیل باشد.
سردار آسودی زیرسئوال بردن اصل انتخابات، زدن تهمت ناروای وجود تقلب در انتخابات را از جمله اتهام های سران فتنه عنوان کرد و اظهار داشت: اگر مدعی بودند که در انتخابات تقلب شده است، فرآیند قانون در این باره مشخص است و باید از مجرای قانون عمل می کردند و قانون شکنی و قانون گریزی، خدشه به مردم، تلاش برای بی آبرو کردن نظام اسلامی، تبدیل کردن خدشه به چالش، از دیگر اتهام های سرانه فتنه سال 88 است.
مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در نظام ما تقلب در انتخابات معنا ندارد.
وی اظهار داشت: با روشنگری های رهبر معظم انقلاب، آنان که در 25 خرداد در خیابان ها شعار می دادند فهمیدند که فتنه گران خود دروغ گوهستند حرف بی ربط می زنند و دست در دست دشمن دارند.
سردار آسودی تاکید کرد: برخی می گویند فتنه تمام شده است اما این گونه نیست و فتنه هنوز تمام نشده است، مگر اینکه 30 نفر دلسوز که به ترامپ نامه نوشته اند که برجام را بر هم بزند و یا تحریم ها علیه ایران را بیشتر کند فتنه نیست؟ در کدام کشور است که عده ای ادعای دلسوزی و روشن فکری کنند و از دشمن درخواست تحریم علیه کشورشان را داشته باشند.
وی افزود: ما امروز اعلام می کنیم این 30 نفر ایرانی نیستند و خائن هستند.
وی به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند و با تدبیر رهبر معظم انقلاب، ابعاد فتنه شناخته شد و تهدید ها به فرصت بدل شد زیرا یکی از خیانت های فتنه گران که دشمن از آن بهره برداری می کرد، این بود که به طرفداران نظام اسلامی پیام داده می شد که انقلاب شکست خورده است و دل به این انقلاب نبندید اما حماسه 9 دی نشان داد که نه تنها بساط انقلاب جمع نمی شود بلکه عمیق تر و وسیع تر می شود و پیام انقلاب پس از حماسه 9 دی، منجر به بیداری اسلامی در جهان شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: 9 دی روز تجلی بصیرت و هوشیاری مردم و یاد آوری پیروزی مردم ولایتمدار ایران در آزمون بزرگ تاریخ این سرزمین است.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری اظهار داشت:البته برخی خواص در این آزمون رد شدند ودر گرداب فتنه و منجلاب آن غوطه ور شدند.
وی افزود: این افراد با انقلاب زاویه داشتند و طی انقلاب این زاویه بیشتر شد.
وی خاطر داشت: مردم ما در 9 دی نشان دادند هرگز تن به ذلت نمی دهند و در برابرهر دشمنی چه دشمنان خارج و چه منافقان داخل سر خم نمی کنند.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
کد N1590424

وبگردی