آفتاب

رسیدگی ویژه دادگستری استان کرمان به پرونده جنایت فهرج

رسیدگی ویژه دادگستری استان کرمان به پرونده جنایت فهرج

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضایی این استان به پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج به صورت ویژه رسیدگی می کند، گفت: بازجویی و تحقیقات از قاتل آغاز شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری استان کرمان، یدالله موحد عصر سه شنبه علاوه بر نظارت بر نحوه تحقیقات از متهم (ش.ن) افزود: با توجه به نوع و اهمیت بزه ارتکابی، رسیدگی به پرونده مذکور به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه خاص تا احقاق حق صاحبان حق با سرعت و دقت در حال انجام است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: از بدو ارتکاب قتل فجیع توسط متهم، دستگیری قاتل در دستور کار ویژه دادگستری استان قرار گرفت و در نهایت با تلاش های ماموران پلیس آگاهی استان کرمان، قاتل در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از درگیری با نیروهای انتظامی دستگیر شد.
وی با بیان اینکه قاتل پس از درگیری زخمی شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از ماموران ناجا نیز مجروح شده است.
موحد گفت: پس از این درگیری، متهم برای درمان به استان کرمان منتقل و پس از مداوا و ترخیص از بیمارستان، کار بازجویی وی به صورت ویژه آغاز شد که تحقیقات همچنان ادامه دارد.
جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری، روز دوم دی ماه جاری در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج به دلیل اختلافات خانوادگی ریشه داری که از یک سال و نیم قبل با خانواده همسر خود داشت، اقدام به تیراندازی در منزل پدر همسرش کرد.
وی در نهایت 10 نفر از اهالی خانواده همسر و همسایگان آنها را که در منزل این خانواده حضور داشتند، به گلوله بست و به قتل رساند.
همچنین چهار نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شدند.
مرکز شهرستان فهرج در 260 کیلومتری شرق کرمان است.
شبد* 7429*‌9122* خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: مهدی نعمتی
کد N1588920

وبگردی