آفتاب

معاون استاندار یزد: ایجاد تشنج در سخنرانی معاون رئیس جمهوری در دست بررسی است

معاون استاندار یزد: ایجاد تشنج در سخنرانی معاون رئیس جمهوری در دست بررسی است

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در حال بررسی اتفاقات روز گذشته و ایجاد تشنج در سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نماز جمعه یزد هستیم و تا فردا (یکشنبه) به جمع بندی رسیده و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

محمدعلی طالبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه اقدام این افراد مصداق روشن اخلال در نظم عمومی بوده از طرف نهادهای مسئول اقداماتی در راستای شناسایی و معرفی آنها صورت گرفته است.
وی ادامه داد: امیدواریم با برخورد قانونی با محرکین و عوامل این اقدام، از جایگاه و شان مردم دارالعباده یزد و حرمت نماز جمعه و مکان مقدس صیانت شود و فضا به سمتی برود که شاهد اینگونه اقدامات خلاف شان استان یزد نباشیم.
معاون استاندار یزد تصریح کرد: چنین اتفاق هایی در استان یزد کم سابقه بوده و در سالهای اخیر شاهد چنین موردی نبودیم و به طور حتم نمی توان این بحث را به مردم استان ربط داد.
طالبی افزود: مردم یزد فهم بالای سیاسی و اجتماعی خود و به خصوص پاسداشت حرمت میهمان را بارها نشان داده اند و چنین حرکتی جز توسط افراد معدودی بر نمی آید.
در سفر 2 روزه امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری به استان یزد، هنگام سخنرانی وی در بین 2 نماز جمعه، برخی افراد حاضر در مصلی نمازجمعه با سردادن شعارهایی برای برهم زدن سخنرانی معاون رییس جمهوری تلاش کردند.
7532/6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار دهنده: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
کد N1585418

وبگردی