آفتاب

واعظ آشتیانی: این روزها مد شده احزاب سیاسی دوست دارند وسط لحاف بخوابند تا سرما نخورند

واعظ آشتیانی: این روزها مد شده احزاب سیاسی دوست دارند وسط لحاف بخوابند تا سرما نخورند

ایسنا نوشت: سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی گفت: این روزها مد شده است که احزاب اگر انتقادی دارند، آن را معامله می کنند اما ما به همه مجموعه انقلاب احترام می گذاریم و در عین حال چنین رفتاری، نافی انتقاداتمان نیست.

امیررضا واعظ آشتیانی عصر امروز طی سخنانی در «ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی» با اشاره به سابقه فعالیت این تشکل سیاسی اصولگرا، گفت: بیش از سه سال است که این تشکل کار خود را آغاز کرده است و همواره تلاشش بر این بوده است که یار نظام باشد، نه بار نظام و این در حالی است که برخی تشکلها را می بینیم که نه تنها یار نظام نیستند، بلکه بار نظامند و مشکلاتی را خواسته یا ناخواسته ایجاد می کنند.

وی افزود: ما همواره تلاشمان این بوده که صداقت در گفتار، اخلاص در عمل و بصیرت در تفکر و تصمیم را در رفتارمان رعایت کنیم.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باورمان این است که باید ادب سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: ما باورمان این است که رعایت ادب سیاسی و پرهیز از دروغ گویی و بداخلاقی سیاسی را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

واعظ آشتیانی افزود: ما رعایت احترام همه تشکلهای سیاسی داخل نظام را بر خود واجب می دانیم، به آرمان های نظام و انقلاب باور داریم، معتقد به ولایت مطلقه فقیه هستیم و تدبیر را نیز در تصمیم گیری هایمان همواره مورد توجه قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی تشکلها انتقادات خودشان نسبت به مسائل روز را مورد معامله قرار می دهند، گفت: این روزها مد شده است که احزاب و گروهای سیاسی اگر انتقادی دارند، آن را معامله می کنند و به تعبیری دوست دارند «وسط لحاف» بخوابند تا به هر سمتی چرخیدند، سرما نخورند اما ما به همه مجموعه های انقلاب احترام می گذاریم و در عین حال چنین رفتاری نافی انتقاداتمان نیست.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: ما به پشتوانه مردمی تشکلمان اعتقاد داریم و باور داریم که زنان می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند و هستند، بنابراین بانوان نیز در تشکل ما جایگاه ویژه‌ای دارند و به نقش آفرینی آنها در فعالیت های سیاسی توجه بخصوصی داریم.

ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی با موضوع «انتخابات: ظرفیت ها، چالشها و راهبردها » عصر امروز با حضور چهره‌هایی چون سیدرضا تقوی، مسعود زریبافان، محمدعلی رامین و جمعی دیگر از فعالان سیاسی اصولگرا در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر، سرچشمه برگزار شد.

29211

کد N1584652

وبگردی