آفتاب

دسیسه ای برای شوهرکشی

دسیسه ای برای شوهرکشی

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری زنی خبرداد که به علت اختلاف‌های خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در پارک «لیان» رها کرده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری زنی خبرداد که به علت اختلاف‌های خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در پارک «لیان» رها کرده بود. سردارحیدر عباس‌زاده گفت: بعد از ظهر روز جمعه فردی هنگام بازی با فرزندش در پارک «لیان» جسد بی‌جان مرد ناشناس را دید و با پلیس تماس گرفت.پس از حضور مأموران گشت کلانتری مشخص شد، جسد متلاشی شده و قابل شناسایی نیست.به همین خاطر پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.آنها پس از بررسی جسد و محل کشف پیکرقربانی دریافتند این مرد در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به داخل پارک منتقل شده است.درادامه وهمزمان با شناسایی هویت مقتول مشخص شد مرد 45 ساله ساکن بوشهربوده است.


ازسوی دیگرکارآگاهان که درتحقیقات جنایی به همسر مقتول مظنون شده بودند به بازجویی ازاوپرداختند که سرانجام لب به اعتراف گشود وگفت:به خاطراختلاف‌های خانوادگی، همسرش را با همدستی یکی از بستگان شان به قتل رسانده است. درحال حاضر تجسس‌های تکمیلی دراین باره ادامه دارد.



ایران
کد N1573856

وبگردی