آفتاب

پای کارتن خواب همدانی از شدت سرما باید قطع شود

پای کارتن خواب همدانی از شدت سرما باید قطع شود

بر اساس اظهارات یک منبع موثق، چند شب گذشته، نیروهای اورژانس فوریت‌های پزشکی کارتن خوابی را از پلیس‌راه همدان- قزوین شناسایی کرده و به گرمخانه همدان تحویل داده‌اند.

این فرد یک‌ روز بعد از آنکه در گرمخانه مانده به بیمارستان منتقل شده و با تشخیص پزشک پاهایش قطع شد. بنا به اعلام این منبع موثق به احتمال زیاد شدت نفوذ سرما به سایر بافت‌های بدن آسیب زده است.مدیر روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان در گفت‌وگو با ایسنا، از پذیرش یک کارتن‌خواب در این بیمارستان خبر داد و گفت: متأسفانه سرما زدگی شدید منجر به از بین رفتن بافت‌های هر دو پای این فرد شده است.

بختیاری با اشاره به اینکه عمل جراحی و قطع هر دو پای این فرد یک امر حیاتی محسوب می‌شود، افزود: در صورتی‌که پاهای این بیمار قطع نشود اندام‌های دیگر همچون کلیه‌ها هم به مرور زمان از کار افتاده و به فوت این بیمار می‌انجامد.وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئول فنی و رئیس بیمارستان تصمیم به عمل فوری این بیمار گرفته‌اند بنابراین درحال پیگیری برای اخذ مجوز از دادستانی استان برای عمل جراحی و قطع هر دو پای این بیمار هستیم.

بختیاری خاطرنشان کرد: در چنین شرایط حیاتی که ممکن است به مرگ بیمار منجر شود، نباید به رضایت ندادن مریض برای عمل جراحی اکتفا کرد و با ارائه نامه از دادستانی نیز می‌توان عمل جراحی را انجام داد.


روزنامه ایران
کد N1573507

وبگردی