آفتاب
هفته پنجم لیگ برتر هندبال

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران: مقابل شهرداری کاشان ضعیف بازی کردیم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران: مقابل شهرداری کاشان ضعیف بازی کردیم

کاشان - ایرنا - سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: امروز مقابل شهرداری کاشان آنقدر ضعیف بازی کردیم که اشتباهات داوری به حاشیه رفت.

به گزارش ایرنا، مهران کیخایی شامگاه چهارشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری کاشان خوب بازی و دفاع کرد و تمام روزنه های حمله ما را بست.
وی با بیان این که امروز بازی خوبی نکردیم گفت: چند بازیکن ما از قبل بیمار بودند و شرایط بازی نداشتند و در زمین به سختی راه می رفتند.
وی ادامه داد: از شروع مسابقات تا کنون اکثر نفرات خود را نداشتیم و بیشتر بازیکنان ما محروم، بیمار یا مصدوم بودند و ترکیب ما ثابت نبوده است.
وی تصریح کرد: امروز دفاع و حمله خوبی نداشتیم و با بازی خوب تیم حریف شکست خوردیم.
کیخایی بیان کرد: با توجه به این که هنوز در صدر جدول هستیم ولی نقاط ضعف زیاد و بازی های سختی پیش رو داریم از این رو باید عملکرد خود را بهتر کنیم.

** سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان نیز گفت: در حالی که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم بازی خوبی در برابر تیم نفت و گاز گچساران انجام دادیم.
علیرضا حبیبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته گذشته دو تن از بهترین بازیکنان ما جذب باشگاه های خارجی شدند و دو بازیکن ملی پوش مصدوم ما روز گذشته به تیم ملحق شدند.
وی ادامه داد: با توجه به این که تیم حریف در فصل گذشته نایب قهرمان کشور و هم چنین به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا به مقام چهارم آسیا رسید تیم شهرداری کاشان توانست با اختلاف زیاد به پیروزی برسد.
وی با بیان این که در رده دوم جدول تثبیت شدیم گفت: با هماهنگی و تمرینات بیشتر در صدد هستیم در بازی های بعدی امتیازهای بیشتری بگیریم تا جایگاه خود را در رده های بالای جدول تثبیت کنیم.
حبیبی هم چنین قضاوت داوران بازی را خوب ارزیابی کرد.
دیدار تیم های شهرداری کاشان و نفت و گاز گچساران از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با پیروزی 30 بر 19 شهرداری در سالن پویش دانشگاه کاشان به پایان رسید.
7408/7472/1772 * خبرنگار: حسین منصوری فر **انتشاردهنده: مجید ملازاده
کد N1570942

وبگردی