آفتاب

خطیب جمعه رشت: داعش نفس های آخر خود را می کشد

خطیب جمعه رشت: داعش نفس های آخر خود را می کشد

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت گفت: داعش در عراق و سوریه ، نفس های آخر خود را می کشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رشت افزود: با توجه به موفقیت ارتش های عراق و سوریه ، داعش نفس های آخر خود را می کشد و به همین دلیل دست به انفجارهای کور تروریستی زده است .
وی با اشاره به شهادت تعدادی از زائران اربعین حسینی در حله عراق اظهار کرد: داعش و حامیان آنان می خواهند با این اعمال خود ، باعث از هم گسستگی مردم ایران و عراق شوند و در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز چنین هدفی را دنبال می کردند.
امام جمعه موقت رشت ادامه داد: خوشبختانه با وجود حرم مقدس حضرت امام حسین (ع) چنان وحدتی بین مسلمانان عراق و ایران و همچنین شیعیان جهان ایجاد شده که روز به روز این همدلی ، انسجام و اتحاد بیشتر می شود.
وی بیان کرد: البته کشورهای عربی حامی داعش باید جوابگوی جنایات این گروه تکفیری تروریستی باشند و به امید خدا شاهد از بین رفتن این گروه تکفیری در آینده ای نزدیک خواهیم بود.
وی همچنین به بدعهدی آمریکا اشاره کرد و گفت: علیرغم توافقی که انجام شد، آمریکا به تعهدات خود در این مدت عمل نکرده و نشان داده که همانند گذشته نمی توان به آن اعتماد کرد.
حجت الاسلام شفیعی زاده در ادامه اظهار کرد: دوباره قانون تحریم ها علیه ایران را 10 سال تمدید کردند و حجت برای همه تمام شد و آنهایی که به قول ها و حرف های آمریکا دل می بندند، ثابت شده که نمی توان به این حرف ها اعتماد کرد.
وی در ادامه با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی نامگذاری شده که این روز را به دلاورمردان نیروی دریایی تبریک می گویم و این نیرو اقتدار خود را در همان روزهای اول جنگ نشان داد.
وی همچنین به شهادت میرزاکوچک جنگلی اشاره و اضافه کرد: میرزا کوچک افتخار مردم گیلان است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، میرزا کوچک نمونه ای مینیاتوری از جمهوری اسلامی را در گیلان تشکیل داده بود که این امر باعث افتخار مردم این خطه است .
امام جمعه موقت رشت افزود: اواخر هفته نیز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) را در پیش داریم که منتهی به ولایت و امامت حضرت امام زمان (عج) خواهد شد و شاهد حرکت خوبی از طرف مجلس بودیم که این روز را تعطیل رسمی اعلام کرده که این امر به شورای نگهبان رسیده و امیدواریم که شورای نگهبان با تعطیلی سالروز امامت حضرت امام زمان (عج) موافقت کند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007
کد N1565171

وبگردی