آفتاب

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان:مصمم به پیروزی در مقابل نفت آبادان هستیم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان:مصمم به پیروزی در مقابل نفت آبادان هستیم

مشهد-ایرنا-مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: هرچند تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به برزیل ایران ملقب شده ، ولی در بازی فردا( جمعه) مصمم به پیروزی در مقابل این تیم هستیم.

عباس دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم صنعت نفت یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ برتر است که توانسته در مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد.
وی اضافه کرد: تیم صنعت نفت از مربی بزرگی بهره می برد و بازیکنان جوان و هماهنگی در ترکیب خود دارد که کار را برای حریفان خود سخت می کند.
دهقانی ادامه داد: تیم سیاه جامگان در بازی فردا بازی سختی خواهد داشت ولی امیدواریم با یک کار تیمی و حساب شده بتوانیم این تیم جنوبی را شکست دهیم.
وی با اشاره به اینکه تیم سیاه جامگان امتیازات زیادی را در بازی های خانگی از دست داده است بیان کرد: با تمرینات منسجم به دنبال آن هستیم که بتوانیم در بازیهای خانگی حداکثر امتیازات را کسب کنیم و جایگاه اصلی خود را در جدول لیگ برتر پیدا کنیم.
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار کرد: در دیدار مقابل صنعت نفت رضا شربتی و پیام ملکیان را بخاطر مصدومیت و روح الله سیف الهی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.
این دیدار فردا از ساعت 14:30 در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.
تا قبل از این بازی تیم فوتبال سیاه جامگان با 11 امتیاز در رده یازدهم و تیم فوتبال صنعت نفت با 13 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
تیمهای سیاه جامگان و صنعت نفت تا به حال در لیگ برتر با یکدیگر رقابتی نداشته اند و تنها دو بار در لیگ یک با یکدیگر دیدار کرده اند که در هر دو بازی تیم فوتبال سیاه جامگان توانسته است با یک گل بر حریف آبادانی خود غلبه کند
7495/ 6012 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
کد N1564380

وبگردی