آفتاب
بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس؛

نیروی دریای همواره بر عرشه کشتی با افتخار و صلابت ایستاده است

نیروی دریای همواره بر عرشه کشتی با افتخار و صلابت ایستاده است

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس با صدرو بیانیه‌ای همزمان با روز نیروی دریایی، قدرت فزاینده نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های بین‌المللی را نشانه اقتدار در منطقه خاورمیانه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس، این انجمن دربیانیه‌ای به مناسبت ۷ آذر ماه، روز گرامیداشت نیروی دریایی ایران اعلام کرد: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین المللی نشانه اقتدار است.

انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در این بیانیه تصریح کرده است: امروز نیروی دریایی ارتش ایران با هم افزایی با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک وضعیت اطمینان بخش را نه فقط برای ایران اسلامی، بلکه برای سایر مردم منطقه فراهم کرده است.

این بیانیه با تاکید بر اینکه عملیات مروارید، نمایش اقتدار نیروی دریایی در جنگ تحمیلی بود، آورده است: این عملیات که به وسیله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به مرحله اجرا درآمد، یکی از عملیات های موفق در دوره دفاع مقدس بود، به طوری که باعث شد تا توان رزمی رژیم بعث به شدت کاهش یا فته و نیروهای دشمن توان حضور در خلیج فارس را از دست دادند.

انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در بخشی از این بیانیه با اشاره به اینکه اقتدار و بازدارندگی دفاعی ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در دریا و توسعه ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده ایران تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوای می باشد، آورده است:روز نیروی دریایی، روزی است که دریادلان و دلاورمردان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شجاعانه از حقانیت و یکپارچگی سرزمینی ایران اسلامی با کمترین امکانات، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد کردند.
 
این بیانیه با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش با هم افزایی با نیروی دریایی سپاه، یک وضعیت اطمینان بخشی  را در منطقه فراهم  کرده، افزوده است: تلاش‌ها و اقدامات  نیروی دریایی در مرزهای آبی کشور در عرصه دفاع از کشور اسلامی مان ستودنی است.

کد N1561540

وبگردی