آفتاب
یک مقام مسئول خبر داد؛

زائران اربعین ۹۵۲ میلیون تومان خسارت گرفتند

زائران اربعین ۹۵۲ میلیون تومان خسارت گرفتند

یک مقام مسئول گفت: در ایام اربعین مجموعا ۹۵۲ میلیون تومان خسارت خودرو به زائران پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عباس فراشیانی با بیان اینکه در ایام اربعین در مجموع ۹۵۲ میلیون تومان خسارت به زائران پرداخت شد، اظهارداشت: دراین ایام علاوه بر اعزام ۱۶ تیم پرداخت خسارت سیار، شعب بیمه در استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود .

وی با اشاره به اینکه در مجموع در این ایام ۴۳۴ مورد اعلام خسارت مالی شد، گفت: تیم‌های پرداخت خسارت  با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد، پرداخت خسارت و همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده، ۹۵۲ میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.

فراشیانی اضافه کرد: ۲۶ مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان ما به‌دلیل آنکه خسارت جزیی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود به‌صورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.

وی افزود: در همین مدت، ۱۳۲ مورد اعلام خسارت بود که مقصر، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند .

وی با بیان اینکه امسال بیشتر خسارات مالی بود، گفت: خسارت جرحی ۶ مورد در مهران، ۳ مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آن نیز رسیدگی کردیم.

کد N1561342

وبگردی