آفتاب
مربی گسترش فولاد:

بازی برابر استقلال همیشه سخت است/ نیم فصل تغییر و تحول داریم

بازی برابر استقلال همیشه سخت است/ نیم فصل تغییر و تحول داریم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می گوید این تیم کار سختی برابر استقلال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آقایی در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال تهران از هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی برابر استقلال همیشه سخت است. با توجه به اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته روند رو به رشدی داشته اند و از کادر فنی خوبی برخوردار هستند مطمئنا سه امتیاز را می خواهند ولی ما هم شرایط خوبی داریم و به جز بابک حاتمی که برای دیدار مقابل استقلال محروم است تمامی بازیکنان ما آماده جدال برابر استقلال هستند.

وی تاکید کرد: بازیکنان گسترش تمرینات بسیار خوبی انجام دادند و امیدوارم با آمادگی که در بازیکنان گسترش وجود دارد با دست پر به تبریز بازگردیم.

مربی گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که تیم شما علیرغم داشتن بازیکنان خوب و بزرگ نتایج قابل قبولی کسب نکرده است، گفت: ما هفته به هفته جلو می رویم. درست است نتوانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم اما به دنبال این هستیم تا بتوانیم در هفته های پیش رو  نتایجی که مد نظرمان است را کسب کنیم.

آقایی در پاسخ به این پرسش که آیا برای شروع نیم فصل دوم بازیکن جدیدی را به خدمت خواهید گرفت یا خیر؟ گفت: مطمئنا تغییر و تحول برای گسترش وجود خواهد داشت و ما به دنبال این هستیم تا با جذب نفرات جدید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم فردا برابر استقلال نتیجه ای که دنبال آن هستیم کسب کرده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

کد N1559576

وبگردی