آفتاب

معاون وزیر: استفاده تعاونی ها از تبلیغات اندک است

معاون وزیر: استفاده تعاونی ها از تبلیغات اندک است

یزد - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تبلیغات موثر یکی از ابزار کارآمدی محسوب می شود و این در حالی است که تعاونی ها از این ابزار کمتر بهره می گیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون یزد، سید حمید کلانتری روز شنبه در جمع تعاونگران شهرستان های اردکان، میبد و اشکذر، توسعه بخش تعاون را در برون رفت از مشکلات اشتغال کشور موثر دانست و افزود: تعاون یک قدرت جمعی است و نهادینه سازی فرهنگ کار و تفکر گروهی از نیازهای جامعه ایران محسوب می شود.
وی ادامه داد: گاهی حتی در شرکت‌های تعاونی هم اصول کارگروهی و تعاونی به خوبی تبیین نمی شود و بار اصلی مشکلات روی دوش یک نفر می افتد.
معاون وزیر تعاون اضافه کرد: باید خرد جمعی در بین اعضای تعاونی‌ها تقویت و فرهنگ کار جمعی و برای هم بودن توسعه یابد.
کلانتری وظایف فرمانداران را در توسعه اشتغال و رونق اقتصادی و ایجاد کارآفرینی موثر خواند و ادامه داد: با وجود برخی مشکلات، گاهی یک فرماندار یا استاندار هوشمند و توانا می تواند با برنامه‌ریزی و تبیین استراتژی وضعیت یک منطقه را دگرکون سازد.
کلانتری با تبیین اهمیت تبلیغات یادآورشد: تبلیغات موثر و بجا نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری حساب شده‌ است که سودآوری را به دنبال دارد.
وی از اتاق‌های تعاون خواست برای معرفی خدمات و محصولات شرکت‌های تعاونی، از همه ابزار قانونی مثل نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های صادراتی استفاده کنند.
1968/ 6014/ شبس * 1574
دریافت کننده: محمودرضارحمانی ** انتشار دهنده: محسن تهوری
کد N1555509

وبگردی