آفتاب
استاندار گلستان:

دولت با حساسیت مشکل خروج از رکود و رونق تولید را پیگیری می کند

دولت با حساسیت مشکل خروج از رکود و رونق تولید را پیگیری می کند

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان با بیان اینکه دولت با حساسیت مشکل خروج از رکود و رونق تولید را پیگیری می کند افزود: دولت پس از مهار تورم، با حساسیت پیگیر خروج از رکود و رونق تولید در کشور است تا درسایه آن اشتغال پایدار ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن صادقلو روز شنبه در بازدید از دو شهرک صنعتی رامیان و آزادشهر درشرق استان گلستان به خبرنگاران گفت: تاکنون حدود پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال و طرح های تولیدی درحال احداث این استان پرداخت شده است.
وی بابیان اینکه این تسهیلات به 461 واحد تولیدی پرداخت شده است، افزود: استان گلستان رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را دارد.
صادقلو با تصریح بر این نکته که دولت پس از مهار تورم با حساسیت پیگیر خروج از رکود و رونق تولید در کشور است تا درسایه آن اشتغال پایدار ایجاد شود، گفت: در بازدیدهای انجام شده به این نتیچه رسیدیم که هم پرداخت تسهیلات و هم عملکرد واحدهای دریافت کننده تسهیلات قابل قبول بوده است.
استاندار گلستان یادآور شد: در بررسی های انجام شده از واحدهای تولیدی این استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزون بر 800 واحد تولیدی مشمول دریافت تسهیلات شناخته شدند.
صادقلو نیاز تسهیلاتی این واحدها را درمجموع هشت هزار 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات تا پایان امسال به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
استاندار گلستان همچنین با اشاره به برخی نواقص در زیرساخت های شهرک های صنعتی استان گفت: این مشکلات نیز که بیشتر درحوزه دفع و تصفیه فاضلاب، آب و برق و گاز و مخابرات و راه دسترسی است بویژه در دو شهرک صنعنی آزادشهر و رامیان به تدریج رفع می شود.
به گزارش ایرنا، استاندار گلستان به همراه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و برخی مدیران بانک ها به همراه فرمانداران دو شهرستان رامیان و آزادشهر از هشت واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی این دو شهرستان بازدید کرد.
3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1555151

وبگردی