آفتاب
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد:

نقاط ضعف و قوت صبا را می دانیم / با داد و فریاد مشکل مالی تیم ها برطرف نمی شود

نقاط ضعف و قوت صبا را می دانیم / با داد و فریاد مشکل مالی تیم ها برطرف نمی شود

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: آنالیز خوبی از تیم صبا داشته و نقاط ضعف و قوت این تیم را به دست آورده ایم و به طور قطع نبود برخی از بازیکنان اصلی این تیم به نفع ما خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و پدیده مشهد افزود: تیم های صبا و پدیده از تیم های خوب لیگ برتر هستند و نباید در جدول در این جایگاه باشند و شاید نتایج به دست آمده به دلیل وقفه های متعدد لیگ باشد.
وی با بیان اینکه هر دو تیم صبا و پدیده مشهد برای کسب سه امتیاز به میدان می روند، گفت: امیدواریم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم و برنده این بازی باشیم، چنانچه در بسیاری از بازی ها می توانستیم برنده باشیم، اما محرومیت، مصدومیت و بدشانسی های زیاد اجازه نداد به نتیجه دلخواه برسیم.
سرمربی پدیده مشهد با اشاره به غیبت برخی از بازیکنان صبا در بازی فردا، نمایش این تیم به غیر از بازی با فولاد را خوب ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از تیم های لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه اند و سال های زیادی است که این مشکلات در تیم ها وجود دارد و داد و فریاد کسی هم به جایی نرسیده است، امیدوارم با تغییرات مدیریتی باشگاه پدیده مشکلات ما به حداقل برسد و شرایط بهتری داشته باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه ما به آینده امیدوار هستیم و باید برای ارتقاء جایگاه پدیده در جدول تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: ما به جام حذفی نگاه جدی داشته و می خواهیم از اعتبار شهرمان دفاع کنیم و قطعا تا جایی که توان داشته باشیم به جلو خواهیم رفت.
تیم های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور فردا پنجشنبه از ساعت 16:45 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار دهنده: جعفرمسلمی
کد N1532726

وبگردی