آفتاب
حسین تبریزی در گفتگو با مهر:

«زخم باز» را نیمه اول آبان کلید می‌زنم/ بررسی معضلات نسل جوان

«زخم باز» را نیمه اول آبان کلید می‌زنم/ بررسی معضلات نسل جوان

حسین تبریزی از آغاز ساخت «زخم باز» در نیمه اول آبان ماه با محوریت معضلات جوانان گفت.

حسین تبریزی کارگردان عرصه سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های اخیر خود گفت: به تازگی مجوز ساخت یک فیلم برای شبکه نمایش خانگی با عنوان «زخم باز» را به تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد دریافت و از چند روز گذشته پیش تولید آن را آغاز کرده و تا ۲۰ روز دیگر شروع به فیلمبرداری آن می کنیم.

وی افزود: پیش تولید این اثر ۲۰ روز طول می کشد و ما از نیمه اول آبان ماه ضبط آن را آغاز می کنیم البته با توجه به محتوای قصه در نظر داریم بیشتر از بازیگران تئاتری برای ایفای نقش های «زخم باز» استفاده کنیم.

تبریزی با اشاره به داستان «زخم باز» گفت: این فیلم یک قصه اجتماعی و به‌روز دارد که با حال و روزهای زندگی امروزی مطابقت دارد. در واقع «زخم باز» روایت کننده زندگی دختری است که می خواهد بر خلاف جریان زندگی خانوادگی خود حرکت کند. به نظرم این موضوعی است که این روزها در جامعه زیاد دیده می شود بنابراین ما هم در تلاش هستیم تا نگاه ویژه ای به معضلات نسل جوان داشته باشیم.

این کارگردان بیان کرد: حدود ۶۰ درصد از فیلم در تهران و بقیه آن در شهرستان ضبط می شود اما تاکنون درباره اینکه کدام شهرستان را برای فیلمبرداری انتخاب کنیم به نتیجه نرسیده ایم. به طور کلی نیز فیلمبرداری این اثر در ۳۵ جلسه به پایان می رسد.

تبریزی ادامه داد: با برخی از بازیگران و افراد برای انجام کارهای پشت صحنه «زخم باز» صحبت کرده ایم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم بنابراین هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چه کسی با ما در این پروژه همکاری می کند.

وی در پایان با اشاره به فیلم سینمایی دیگرش با عنوان «افسونگر» بیان کرد: قرار است این فیلم تا اواخر پاییز اکران شود.

در خلاصه داستان «افسونگر» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مسعود اطیابی آمده است: روایت انسان و انسان-اعمال و کردار-رویارویی خویش با خویشتن-یافتن خود از بیخودی و گذشتن از ناحق به حق-بودن برای زیستن-زیستن برای عشق.

در «افسونگر» بازیگرانی چون پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نیلوفر شهیدی، نگارفروزنده، داوود شیرعلی، مرجان علوی، شقایق فراهانی، تیرداد کیایی، سیاوش طهمورث، سعید داخ، نعیمه نظام دوست و امیر نوری نقش آفرینی کرده‌اند.

کد N1529965

وبگردی