آفتاب

دیدار مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت با یورگن باس

دیدار مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت با یورگن باس

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و رایزن فرهنگی ایران در آلمان، با یورگن باس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با یورگن باس، رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در محل کار دفتر یورگن باس صورت گرفت و طرفین در آم درخصوص گسترش ارتباطات نمایشگاهی به بحث و تبادل و نظر پرداختند.

در این دیدار در خصوص مهمان ویژه شدن ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال‌های آینده، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی توسط نمایشگاه فرانکفورت در ایران برای ناشران، کمک به تسهیل فرآیند صدور ویزا برای ناشران و اهل قلم، رایزنی‌های لازم صورت گرفت.

همچنین  یورگن باس از ورود حرفه‌ای و موثر ایران در نشر بین‌الملل و در نمایشگاه فرانکفورت تقدیر و قدردانی کرد.

 امیرمسعود شهرام‌نیا از وی به صورت رسمی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت کرد.

دراین دیدار محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و سیدعلی موجانی، رایزن فرهنگی ایران در آلمان نیز حضور داشتند.

در حاشیه حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، دیدارهای جداگانه‌ای نیز با روسای نمایشگاه‌های پکن، مسکو، گوادالاخالا، بلونیا، پاریس و دوحه نیز صورت گرفت.

شصت و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز (۲ آبان ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد N1529354

وبگردی