آفتاب

نمایش «نگاه‌های هم راستا» از عکاسان زن ایران و اسپانیا

نمایش «نگاه‌های هم راستا» از عکاسان زن ایران و اسپانیا

مجموعه‌ای از آثار عکاسان زن ایرانی و اسپانیایی در قالب نمایشگاهی با عنوان «نگاه های هم راستا» روی دیوار گالری «راه ابریشم» می‌رود.

آناهیتا قباییان مدیر گالری «راه ابریشم» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه «نگاه‌های هم راستا» پیش از این در اسپانیا به نمایش درآمده و قرار است ۲۱ آبان ماه  با همکاری سفارت اسپانیا و چند اسپانسر دیگر در ایران و گالری «راه ابریشم» نیز به نمایش درآید.

قباییان این نمایشگاه را کاملاً فرهنگی اعلام کرد و متذکر شد: این آثار برای فروش نیست و هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن نگاه عکاسان زن ایرانی و اسپانیایی در کنار هم است.

وی عکاسان حاضر در این نمایشگاه را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه ۶ عکاس زن ایرانی شامل شادی قدیریان، هنگامه گلستان، گوهر دشتی، رعنا جوادی، غزاله هدایت و نیوشا توکلیان آثارشان در کنار آثار ۶ عکاس زن اسپانیایی روی دیوار می رود.

مدیر گالری «راه ابریشم» با بیان این که کیوریتور این نمایشگاه  نیز اسپانیایی است، یادآور شد: کنار هم قرار گرفتن آثار عکاسان ایرانی و اسپانیایی در نمایشگاه «نگاه های هم راستا» به نتایج جالبی رسیده است که به زودی شاهد آن خواهید بود.

به گفته وی، این نمایشگاه ۲۱ آبان ماه گشایش می یابد و به مدت سه هفته پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

کد N1527753

وبگردی