آفتاب
خبر

تصاویر گوشی Moto M موتورولا پیش از رونمایی رسمی لو رفت

تصاویر گوشی Moto M موتورولا پیش از رونمایی رسمی لو رفت

پس‌از انتشار شایعاتی درباره قابلیت‏ها و ویژگی‏های گوشی بالا رده بعدی موتورولا، برخی منابع چینی نزدیک به این شرکت، تصاویری از گوشی Moto M ...

فارنت:پس‌از انتشار شایعاتی درباره قابلیت‏ها و ویژگی‏های گوشی بالا رده بعدی موتورولا، برخی منابع چینی نزدیک به این شرکت، تصاویری از گوشی Moto M را پیش از رونمایی رسمی منتشر کردند. البته این اولین باری نیست که اطلاعاتی در رابط با گوشی Moto M موتورولا منتشر می‏شود، زیرا چندی پیش نیز سازمان TENAA تصاویر و مشخصات این محصول را روی وب‏سایت خود قرار داده بود. به هر حال تصاویر رندر شده و نسخه واقعی گوشی Moto M نشان می‏دهد ظاهر این محصول نیز با پیروی از زبان طراحی سایر محصولات سری M موتورولا طراحی شده، با این حال اولین گوشی ساخت این شرکت محسوب می‏شود که سنسور اثر انگشت آن در قاب پشتی تعبیه شده است.

 

گوشی Moto M دارای بدنه‏ای تمام فلزی بوده و دارای انحنای کوچکی در قاب پشتی برای در دست‏گیری راحت‏تر کاربران است. این محصول همچنین از نمایشگری 5/ 5 اینچی، تراشه مرکزی هشت هسته‏ای MT6750 مدیاتک با کلاک فرکانس 9/ 1 گیگاهرتز، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‏برد. از دیگر ویژگی‏های گوشی Moto M می‏توان به ابعاد بدنه ۱۵۱ در ۷۵ در ۸ میلی‏متر، دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز ۸ مگا پیکسلی واید، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی و بهره‏مندی پیش‏فرض از اندروید ۶ مارشملو اشاره کرد. منابع نزدیک به موتورولا فاش کرده‏اند که این محصول در اواسط ماه آینده میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد و اولین نسخه نیز حدود یک ماه بعد به دست سفارش دهندگان می‏رسد.

کد N1527641

وبگردی