آفتاب

امام جمعه بجنورد: فرمایشات رهبری را باید در باره نخبگان عملیاتی کرد

امام جمعه بجنورد: فرمایشات رهبری را باید در باره نخبگان عملیاتی کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: باید همه بویژه دولتمردان فرمایشات رهبری را در باره حمایت از نخبگان و همچنین ابلاغ سیاست های کلی انتخابات، عملیاتی کنند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان بتوانند ایده های برتر خود را در کشور عملیاتی کنند و در این زمینه مسئولان وظیفه حمایت از آن ها را دارند.
وی گفت: نخبگان امانت الهی است که مسئولان نباید با سهل انگاری خود موجب رفتن آن ها به کشورهای دیگر شوند، باید کاری کرد تا فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده نظام هستند، تمام خلاقیت خود را برای توسعه کشور به کار گیرند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: نشست های بی ثمری که بودجه نظام برای برگزاری آن صرف می شود باید تعطیل و پول آن را برای حمایت از جوانان اختصاص داده شود.
حجت الاسلام یعقوبی در باره ابلاغ سیاست های انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب هم گفت: همه وظیفه دارند سیاست های ابلاغی را به دقت مطالعه و آن را اجرا کنند زیراکه رهبری نکات مهمی را در این زمینه اعلام کرده اند.
وی به برخی از بندهای سیاست های کلی انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: هر چند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات باشکوه زیادی برگزار شده اما ابلاغ و اجرای این سیاست ها موجب برگزاری هر چه بیشتر سلامت انتخابات در کشور خواهد شد.
وی در ادامه از برگزاری باشکوه کنگره سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی در هفته گذشته قدردانی کرد و گفت: این کنگره نباید تنها به چند روز خلاصه شود.
امام جمعه بجنورد به هفته پدافند غیرعامل در هفته آینده اشاره و تصریح کرد: دشمن هم اکنون می خواهد به لایه های درونی نظام نفوذ کرده و ضربه بزند به همین دلیل باید مصونیت بخشی در همه عرصه ها از جمله نیروی انسانی انجام داد.
حجت الاسلام یعقوبی فضاهای مجازی را مکانی برای انجام گناهان کبیره دانست و گفت: باید خانواده ها در زمینه عملکرد این فضاها که گناهان را وارد خانه می کند، مراقب باشند.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
کد N1527298

وبگردی