آفتاب

همایش نقش تعاونیهای غرب کشور در توسعه صادرات در کرمانشاه برگزار شد

همایش نقش تعاونیهای غرب کشور در توسعه صادرات در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- همایش نقش تعاونیهای غرب کشور روز دوشنبه با محوریت اقتصاد مقاومتی و حضور مدیران و فعالان این حوزه از پنج استان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش گفت: تقویت بخش تجارت موجب صنعتی شدن یک استان می شود.
حمدالله رستمی از تشکیل تعاونی توسعه تجارت غرب کشور در بخش تعاون ابراز خرسندی و بیان کرد: عملکرد موفق این تعاونی الگویی برای دیگر مناطق خواهد بود.
وی بر افزایش میزان صادرات این تعاونی تاکید و بیان کرد: باید در راستای شکل گیری تجارت داخلی و خارجی به شیوه صادرات و واردات حرکت کرد زیرا این امر بیش از هر چیز موجب صنعتی شدن یک استان و منطقه می شود.
مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعاونیهای غرب کشور می توانند علاوه بر تجارت در حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز فعالیت کنند.
وی همچنین تراکم سرمایه، دسترسی به بازار، آشنایی با راه و روش کار و سلایق مشتریان از مهمترین ویژگیهای برجسته یک تاجر برشمرد.
در این همایش یک روزه فعالان حوزه اقتصاد و تجارت، سرمایه گذاران داخلی، شرکتهای تعاونی و بازرگانی، بنیاد های توسعه، تعاون و کارآفرینی استانهای کرمانشاه، همدان ایلام، کردستان و لرستان حضور داشتند.
خبرنگار: زهره کریم زاده ** انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7460/3033/1858
کد N1524204

وبگردی