آفتاب

بازدید قاضی سراج از ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

بازدید قاضی سراج از ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات در بازدید از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در این هیات، روند برگزاری انتخابات به شکل اینترنتی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، ناصر سراج، نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات و عضو کمیته نظارت بر انتخابات، ظهر امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه با حضور در ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات از نزدیک، روند برگزاری این انتخابات را مشاهده کرد.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی در هیات نظارت بر مطبوعات مصوب شد که هم به صرفه‌تر است و هم میزان مشارکت را بالا می‌برد.

سراج با بیان اینکه، روند برگزاری انتخابات، بسیار خوب است، برگزاری الکترونیکی انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را نمونه خوبی برای برگزاری سایر انتخابات به این شیوه دانست.

وی در عین حال تصریح کرد: البته واجدان شرایط شرکت در این انتخابات با سایر انتخابات‌ها قابل قیاس نیست اما می‌توان این انتخابات را به عنوان یک پایلوت بررسی کرد و براساس آن برای انتخابات‌ دیگر برنامه‌ریزی کرد.

نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات همچنین با اشاره به مشارکت خوب مدیران مسئول در انتخابات، ابراز امیدواری کرد انتخابات در مرحله نخست به نتیجه برسد.

یادآوری می‌شود، شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) برگزار می‌شود.

کد N1523004

وبگردی