آفتاب

کمالوند: برای برگزاری منظم لیگ برتر فوتبال باید فکری اساسی شود

کمالوند: برای برگزاری منظم لیگ برتر فوتبال باید فکری اساسی شود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به تعطیلات لیگ برتر فوتبال ایران به خاطر بازی های تیم ملی، گفت: برای برگزاری منظم لیگ برتر باید با استفاده از نظرات سرمربیان تیم ها و تیم ملی، فکری اساسی شود.

فراز کمالوند شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های گسترش فولاد و پدیده خراسان با بیان این مطلب افزود: هر چند در جایگاه مناسبی از جدول لیگ قرار نداریم، اما نسبت به آینده امیدوارم.
وی اظهارکرد: با وجود بازی های خوبی که انجام دادیم، نتوانسته ایم نتایج خوبی تا این لحظه بگیریم و تلاش می کنیم که فردا(یکشنبه) اولین سه امتیاز این فصل را کسب کنیم.
کمالوند افزود: کیفیت فنی تیم ما خیلی خوب است و تنها مشکل ما ضربات نهایی است که در روزهای گذشته روی این موضوع کار کرده ایم.
وی با بیان اینکه گسترش فولاد برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محروم ندارد، از انتشار اخبار کذب در مورد جدایی خلعتبری از این تیم انتقاد کرد و افزود: خلعتبری برای استراحت و رسیدن به شرایط مطلوب در مرخصی به سر می برد، هرچند طولانی باشد.

*سرمربی تیم پدیده خراسان: تعطیلات لیگ به نفع هیچ تیمی نیست
'محمدرضا مهاجری' هم در نشست خبری قبل از بازی دو تیم پدیده خراسان و گسترش فولاد با گلایه از تعطیلات طولانی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این تعطیلات به نفع هیچ تیمی نیست.
وی افزود: با تمام مشکلات، تیم را آماده نگه داشته ایم تا با بازی خوب و تماشاگر پسند به 3 امتیاز بازی فردا برسیم.
مهاجری با اشاره به بازی های قبلی گسترش فولاد و جایگاه فعلی این تیم در جدول لیگ برتر گفت: تیم گسترش فولاد از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیست و این شرایط بر بازی این تیم تاثیر گذاشته که این مساله به سود بازیکنان پدیده خراسان هست.
مهاجری اظهارکرد: برای دیدار با تیم گسترش فولاد استراتژی خاصی برنامه ریزی کرده ایم و اگر دروازه تیم خود را بسته نگه داریم برنده بازی خواهیم بود.
سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: سه تیم تراکتورسازی، استقلال تهران و پرسپولیس شرایط قهرمانی این فصل را دارند.
بازی 2 تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده خراسان فردا یکشنبه ساعت 15 در تبریز برگزار می شود.
گسترش فولاد تبریز از هفت بازی قبلی پنج امتیاز گرفته و در رده آخر جدول لیگ برتر فوتبال ایران ایستاده است و تیم پدیده خراسان هم از هفت بازی گذشته هفت امتیاز گرفته و در رده چهاردهم قرار دارد.
شبک**3071**1021**تنظیم کننده: پرویز انصاری**انتشاردهنده: حسین نوروزیان
کد N1522417

وبگردی