آفتاب

فراخوان جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» در بخش کارتون

فراخوان جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» در بخش کارتون

فراخوان بخش کارتون نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» با داوری سید مسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و محمود نظری اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بهزاد تیمورپور (مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی) درباره فراخوان بخش کارتون نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» گفت: هنرمندان جهت شرکت در بخش کارتون نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» باید آثار خود را با موضوعات صبر، سلامتی، انصاف، رزق حلال و باتوجه به ضوابط اعلام شده در فراخوان به پست الکترونیک info@irancartoon. ir ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۵ اعلام کرد.

تیمورپور تصریح کرد: آثار بخش کارتون نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی، توسط ید مسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و محمود نظری داوری می‌شود.

به گفته تیمورپور به نفر اول این جشنواره در بخش کارتون ۲۰ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس، نفر سوم ۱۰ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» که از تابستان ۱۳۹۵ در ۸ رشته، عکاسی، رسانه‌های اجتماعی، فیلم و فیلمنامه نویسی، کارتون، نقاشی خط، طراحی پوس‌تر، اینفوگرافی و موشن گرافی فراخوان‌های خود را اعلام کرده است و مراسم اختتامیه این جشنواره در آذرماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

وی افزود: این جشنواره توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری در حوزه‌های فیلم، عکس و هنرهای تجسمی و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های هنری برای تببین و ترویج مناسب و اثرگذار سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز تشویق و ترغیب هنرمندان و اهل دانش در به کارگیری هنر به عنوان مؤثر‌ترین و کاربردی‌ترین رسانه در ترویج وآموزش این سبک از زندگی برگزار می‌شود.

کد N1521936

وبگردی