آفتاب

یک تن و 363 کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد

یک تن و 363 کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 363 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران پلیس با قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان ایرانشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در این مورد اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در نتیجه اشراف اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی و دپوی آن در 2 نقطه کوهستانی این شهرستان به وسیله اعضای یک باند بزرگ از قاچاقچیان مسلح مطلع شدند.
وی افزود: پس از شناسایی محل دپوی مواد مخدر و حضور ماموران در آن منطقه، قاچاقچیان که از حضور یگان های پلیس غافلگیر شده بودند به صورت مسلحانه با آنان درگیر شده و پس از 1.5 ساعت درگیری به دلیل نداشتن توانایی در مقابله با پلیس، با به جا گذاشتن محموله موادمخدر و استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران در پاکسازی منطقه 2 محموله تریاک به وزن یک تن و 363 کیلوگرم را که به طرز ماهرانه ای در میان خار و خاشاک جاسازی شده بود کشف کردند.
سردار رحیمی با اشاره به اقدامات در دست انجام برای شناسایی اعضای این باند بزرگ توسط پلیس خاطرنشان کرد: تلاش های گسترده برای دستگیری این قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314** 8006 ** 6081 دریافت کننده: محمد هادی** انتشار دهنده : حیدر سرایانی
کد N1450456

وبگردی